عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

دنیای صورتی و دوست داشتنی دخترکم+تبریک روز کودک

1392/7/16 3:06
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

 

 دنیای دوست داشتنی دخترکم


عاشق دنیای صورتی و دخترانۀ تو ام که هر ناممکنی برات ممکنه و خیلی راحت به خواسته های کوچیک دلت میرسی

 

وااای که چقدر سر این کار بامزه ات خندیدم عسلم...

خودت که به زور جا شدی هیچ...صورتی رو هم میخواستی به زور سوار کنیقلب

 

 

 

عروسک ناز و قشنگم ببین چه راحت به خواسته های کوچیک دلت خودتو میرسونی و نمیذاری حسرت چیزی به دلت بمونهاز خود راضیماچ

حتما داشتی با خودت میگفتی وقتی نی نی تو جعبه جا میشه پس منم میتونمچشمک

 

 

 

 

 

عاشق اینم که خییییلی قشنگ و رویایی برای عروسکات مادری میکنی و از الان مهر مادری رو با تموم کودکیت تمرین میکنی

 

اینجا انگشت پات خورد به لبه سرامیک و دردت اومد،نی نی رو برداشتی بهش گفتی

"بوس بِکن خوب شه"....

کاری که من همیشه وقتی جاییت درد بگیره انجام میدم

بعضی وقتا هم دیدم وقتی با عروسکات مشغول بازی هستی یهو کلی بوسشون میکنی و بهشون میگی "عزیزم گِیه نکن...الان خوب میشه"

حرفهایی که من وقتی جاییت درد بگیره بهت میگم

 

 

 

 

 

عاشق دنیای پاک و بی ریای تو ام که هیچ فرقی بین خودت و عروسکات قائل نمیشی و با مهربونی اونا رو تو هر لذتی که خودت میبری سهیم میکنی...

 

اینجا خودت داشتی بیسکوئیت میخوردی و یهو تصمیم گرفتی به عروسک هاتم بدی

قربووووون دختر ناز و مهربونم برم که انگار تنهایی بیسکوئیت خوردن بهش نمیچسبیدبغل

 

 

 

 

 

 

 

نفس کوچولوم برای هر کدومشون یه ظرف با یه دونه بیسکوئیت گذاشتهقلببغل

 

 

 

عززززیزکم عاشق دنیای پاک کودکانه و شیرینتم

 

 

 

 


 

 

کودکان از ستاره ها و پرنده ها به آسمان نزدیک ترند...

روز کودک مبارک کودک دوست داشتنی من

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

محبوبه مامان الینا
15 مهر 92 8:30
ای خدا جیگر طلای خالهفداش بشم من که اینقدر مهربونه و ناااااااااازه
وای سمانه پستت با تمام نوشته هاش و عکسهاش خیلی خیلی به دلم نشست
ای جانم واسه هرکدوم یه بشقاب و یه بیسکوئیت گذاشته
پامو ببوس خیلی باحاله
عکس روی موتور رو هم خیلی دوست میدارم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس


خدا نکنه خاله جونم
لطف داری محبوبه جونم
قربووووون تو دوست خوبم برم
مامان ساجده
15 مهر 92 13:06
قربون دخمل با محبتم بشم من



خدا نکنه خاله جونم.
محبوبه مامان الینا
15 مهر 92 13:18
ای بی انصاف ! میدونستم میای یقه مو میگیری!
تسلییییییییییییییییییییییییم


تازه کجاشو دیدی
♥ نیم وجبی ♥
15 مهر 92 13:51
قربونت برم عزییییزم چقدر بامزه خودتو تو جعبه جا کردی
واقعا دنیاشون پاکه این فرشته ها


خدا نکنه عزیزم.
آره واقعا...
خاله الهام
15 مهر 92 16:13
عزيز خاله فداي اون دل مهربونت
واي كه ماماني چقدر به كارهاي اين دخملي خنديدم مخصوصا كه ميخواد عروسكه پاشو ببوسه خوب شه
ببخشيد يه مدت نبودم الان با عكسهاي تولد آرتميس عسلي به روزيم


خدا نکنه خاله الهام.
آره خودمم خیلی به این کارش خندیدم
خواهش میکنم عزیزم.الان میام پیشتون.
زهرا مامان ارتا
15 مهر 92 17:14
اخی ناز دختر مهربون که با عروسکاش بیسکویت میخوره چه انعطافی داره ستایش جون که خودشو براحتی تو همه جا جا میده همگی تقدیم به ستایش مهربون



بچه ست دیگه فکر میکنه چون عروسکش جا میشه اون تو،پس خودشم میتونه جا شه
مرسی زهرا جون.
لیلا مامان پرنیا
15 مهر 92 21:40
کودکان ، نزدیک ترین راه های رسیدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند .

روز کودک مبارک . . .


عاشقتم نفس کوچولوی مهربون خاله


مرررررسی لیلا جون
مامان روژینا
16 مهر 92 0:53
وای وای وای الهــــــــــــــــی من فدای اون بازی کردنت بشم خییییییییییییییییییلی کیف کردم چقدر قشنگ عروسکاش و چینده و براشون بیسکوییت گذاشته ووووووووووویییی ضعف کردم از طرف من یه گاز کوچولو ازش بگیر
سمانه می بینم از محبوبه سوتی گرفتیولش نکنیا


خدا نکنه بهار جونم.
فکر کنم یه آب قندی چیزی لازمت بشه انقدر ضعف کردی
بس که مهربونیییییییی
واااای آره خودش سوژه داد دستمنه خیالت راحت
مامان روژینا
16 مهر 92 0:55
می گم اگه تنهایی بیسکوییت خوردن به ستایش جونم نمی چسبه خوب یه خواهری برادری چیزی دست و پا کن بچه از تنهایی در بیاد آخه به تو هم می گن مادر


به من که تنهایی بیسکوئیت خوردن ستایش خییییییلی میچسبه و مشکلی ندارم
خوبه واسه خودت از این نسخه ها بپیچم
مامان ایسان
16 مهر 92 7:47
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود ای کاش کودک بودم تا از ته دل میخندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش میکردم
کوچولو روزت مبارک


مررررسی عزیزم
مامان نوژا جونی
16 مهر 92 8:46
چقدر مهربونی ستایش جونم.عکسای روی موتور نشستنش عالی بودند کلی خندیدم که بزور خودشو جا داده.آفرین
درضمن روزت مبارک فرشته ی ناز


مررررسی عزیزم که بهمون سر زدی
ممنون بابت تبریک
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 مهر 92 12:14
ای جااااااان
روز ِ بر تو مبارککککککککککککککککک ستایش جووووووون


مرررررسی عزیزم
انشالا ما هم به زودی روز خودتو تبریک بگیم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 مهر 92 12:16
سمانه جون... سر فرصت میام دوباره، فعلا


مررررسی عزیزم.قدمت رو چشم
محبوبه مامان الینا
16 مهر 92 12:17
ای نامردا
ببین خواستم توبه کنم و دست از مطالعه کامنت سایرین! بردارم ...مگه میزارین؟!
حالا واسه من نقشه میریزین و صفحه میزارین؟!منو بگو که قبلش تو وبم نوشتم با سمانه میشه کنار اومد! نگو قبلترش شما نقشه هاتون رو کشیدین؟!
باشد ...خوش باشید...نوبت ما هم خواهد رسید دوستان


توبه؟آره جون خودت
فکر کردی با اینکه نوشتی میشه با سمانه کنار اومد بیخیالت میشم؟عمراااااا
ههههههه عمرا از من سوتی بگیری
محبوبه مامان الینا
16 مهر 92 12:17
ستایش عزیزم روزت مبارک
خییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم تپلی ناز خودم


مرررررسی خاله جونم
ما هم شما رو خییییییلی دوست داریم
عمه ی آتنا
16 مهر 92 15:56
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !

روز کودک مبارک . . .ستایش کوچولو روزت مبارک


ممنون عزیزم
مامان آوينا
16 مهر 92 16:33
ستايش خوشگل و مهربونم روزت مبارك
عكسات خيلي بامزه بودن


مررررسی لیلا جونم
مامان ساجده
16 مهر 92 17:33
روزت مبارك عزيزم


مرررررسی ساجده جون
مامان روژینا
16 مهر 92 17:47
وای مردم ! روز ناز کودک است
روز سرمستی و ساز کودک است
کودک است ایینه دل را صفا
کودک است محصولی از عشق و وفا

ستایش جونم روزت مبارک


مررررسی بهارجونم
الهام مامان یسنا
16 مهر 92 17:57
اگر کودک نبود ، نه پدر معنا داشت ، نه هیچ مادری بهشتی می شد .
روز کودک مبارک . . .
ستایش گلم روزت مبارک


الهام جون مرسی که 2بار تبریک گفتی عزیزم
الهام مامان یسنا
16 مهر 92 18:46
اگر کودک نبود ، نه پدر معنا داشت ، نه هیچ مادری بهشتی می شد .
روز کودک مبارک . . .
ستایش عزیزم روزت مبارک ناز دختر



مررررسی الهام جون
منم به یسنا جون تبریک میگم.
مامان بنیتا
17 مهر 92 0:55
نااااازی عزیزم چه قدر با مزه سوار موتور شدهای جووونم به این دخمل که دست و دلبازه و خوراکی هاشم به نی نی هاش می ده
روز کودک مبارررک ستایش ناز و دوست داشتنی


خیییلی خندیدم وقتی دیدم به زور سوار موتوره شده.
مررررسی عزیزم
مامان اینده یه فسقلی
17 مهر 92 1:23
خصوصیتو چک کن


چک کردم دوست جون
منم نفهمیدم چی بود
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
17 مهر 92 2:59
سلام اول اینکه
ممنونم عزیزم قربون دل مهربونت برم که همیشه با دعا های خوبت درحقمون شرمندمون میکنید
نازنینم سمانه جان ستایش گلم ببوس
انشاله همیشه شاد وسلامت وخوشبخت باشید الهی آمین
وااای چه حالی کردم با دیدن شیرینکاریای این فرشته کوچولو بوس کردن عروسک واسه تسکین دردپاش
الهی چه بامزه برا همشون بیسکویت گذاشته ثمینم از اون عروسک میکی موس داره
عزیزم میبوسمت


سلام دوست خوبم
خواهش میکنم عزیزم.دعا تنها کاریه که اینجور وقتا از راه دور برای سلامتی نی نی ها و تسکین دل دوستای خوبمون میتونیم انجام بدیم...دشمنتون شرمنده باشه.این چه حرفیه مینا جون؟
آمین.مرسی از دعای خوبت.
ممنون از محبتت عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 مهر 92 3:33
قربون دوچرخه سواریت برم من دیدم همه عکسهای خوشگلتوهزارتادلم تنگ شده بود
دوستم خوبییییی؟
دارم پست تکمیل میکنم واین شکلیم خیلی خوابم میادولی مثل اینایی ک فرداامتحان دارن با زورنشستم


خدا نکنه خاله جونم.
رسیدنتون بخیر آناجون.ما هم خیییلی دلمون براتون تنگ شده بود
وااااای بی صبرانه منتظر پستتم
استرس نداشته باش دوستم ریلکس باش
مامان آروین (مریم)
17 مهر 92 7:18
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود
____________________________
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم...روزت مبارک نفس خاله


واقعا ای کاش...
مرسی مریم جون
مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 10:41
سلام عزیز دلمممممممم
روزت مبارک ناز نازی عروسککککککککککککککککککک


سلام مرجان جون
مرسی دوست خوبم
مامان محمدرهام جون
17 مهر 92 10:59
ااااااااااااااااای جونم
قربون خودت ودنیای صورتیت مهربونمروزت مبارک عسل خاله


خدا نکنه خاله جون: X
مرسی سمانه جونم
مامان مریم
17 مهر 92 15:09
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند!
ستایش قشنگم روزت مبارک


ممنون مریم جون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 مهر 92 21:37
من الان رسیدم خدمتتون واسه خوندن مطلب
سمانه جان اول بگم از جمله های صورتی رنگت که خیلی قشنگ و با حساس ِ. عاشق ِ این جمله شدم: هر ناممکنی برات ممکنه!
وااای الهییی...ای جااان...چقدر خودشو نی نی میدونه این ستایش خانوم ِ گل



خوش اومدی صفا آوردی عزیزم
قربون دوست مهربون خودم برم
مرسی که بهمون اینهمه محبت داری
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 مهر 92 21:40
خیلی باحاله مادرانه رفتار کردن ِ این دخملی هاااا
عروسک پاشو بوس کنه! ای جااان

ای خدااااااااااااااااا
عزززززززززززززززززززززززززززززززززززیزم
چقدر هم عادلانه...
نفری یه دونه بیسکوئیت!

ماشالا به تو و این دنیای پاک و کودکانه ت فرشته کوچولوووووووووو

*سمانه جون، کامنتمو تکه تکه کردم به عشق ِ تو!


آره موافقم باهات
مرسی که خط به خط خاطراتمون برات مهمه و برامون وقت میذاری عزیزم
قربون محبتت
سوسن(مامان پرنسس باران)
18 مهر 92 9:24
قربون این دختر شیرین برم با این کارای بامزه اش...خیلی عسلی ستایش جونم....هزار تا بوس از خودت و قلب مهربونت


خدانکنه عزیزم.
مرسی از محبتت سوسن جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مهر 92 13:19
عاشق اون غذادادن به نی نی هاتم ستایش جونمروزت مبارک گلم


مرسی خاله ی مهربونم
یاسی خاله هیلدا
19 مهر 92 14:03
عزیزم دلم با تاخیر روزت مبارک
عاشق خاله بازی کردنتم نفس کوچولو



مرسی یاسی جونم
زهرا مامان ارتا
19 مهر 92 19:08
روز کودک مبارک عزیزم


مرسی خاله جونم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 مهر 92 0:55


اینترنتتون شارژ شد...


مرسی دوستم
آره شارژ شد ولی...
مجبورم کمتر بیام...
پگاه مامان آرتین
21 مهر 92 10:06
عزیزم چقدرعروسک بابا چه خبره..پات اوف شده آخه گلم.مامانی کم پیدایی
ببوسش
http://artinjan90.niniweblog.com


مرسی که بهمون سر زدین.
محبوبه مامان الینا
21 مهر 92 10:35
سمانه!!!!!!!!!!
نگرانم کردی!!!!!!!!
چرا نیستی؟!
نگو که دیگه نمیای؟! یا خیلی دیر میای؟!
آخهه چرا عزیزم؟!
اتفاقی افتاده؟!
من میتونم کمکی بکنم دوست جونی؟!



نگران نشو دوست جونم.
میام ولی خب فعلا ترجیح میدم کمرنگ باشم و نت اومدنمو کم کنم.
میام پیشت عزیزم.
مامان ساجده
21 مهر 92 12:11
نیستی سمانه جون؟


هستم عزیزم ولی خییییلی کمرنگ
مرسی که به یادمونی ساجده جونم.
مامان بنيتا
21 مهر 92 17:47
عزيز دلم خيلي ناز وبا نمكي
كاراتم مثل دوستت ميمونه


مرسی خاله جون
محبوبه مامان الینا
22 مهر 92 7:59
سلام عزیزم
برو خصوصی


سلاااام محبوبه جونم.
مررررسی بابت همه چیز عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
22 مهر 92 9:42
یک فروند خصوصی منتظرته!


جااااااانفروند؟؟
گفتم شاید تو خصوصی هواپیمایی،ناوی چیزی فرستاده باشی
مرسی دوست جونم که زحمت کشیدی و برام نوشتی
شیما مامان درینا
22 مهر 92 13:41
چه بامزه با عروسکاش بازی میکنه و بهشون بیسکوییت میده کلی خندیدیم ایشالا همیشه سلامت باشه کنار مامان مهربونش


ممنون شیما جون از دعای خوبت.
درینا جونو ببوس.
خاله افسانه
22 مهر 92 15:30
ااالللللهههههههههییییییییییی خاله فدات بشه عشششققققمممممممممم


خدا نکنه خاله افسانه جونم
رااااستی خاله افسانه کیف و موبایلتو بهم میدی
محبوبه مامان الینا
23 مهر 92 9:03
سلام
برو پسخونه دوستم


سلام.
مرسی محبوبه جونم
مریم مامان سروش
23 مهر 92 11:10
چقدر خاله‌بازی کردنش دیدنیه.


ممنون از لطفتون
مامان محمدرهام جون
23 مهر 92 22:28
سلام دوست نازنین همنامممممممممم

خوبی؟؟دخترک ملوسکت خوبه؟؟؟

چرا کمرنگ؟؟چرا محو؟؟چرا حضورکمی تا قسمتی ابری؟؟؟؟
امیدوارم علتش شادی وسلامتی باشه وهیچچچچچچچچچچ


سلام سمانه جونم
مرسی عزیزم.
شرایط یجوریه که فعلا ترجیح میدم یه مدت کمرنگ باشم،جای نگرانی نیست دوست خوب و مهربونم.
ممنون که به یادمونی
مامان روژینا
24 مهر 92 1:11
معذرت می خوام یه سئوال داشتم می شه بفرمایید چرا آپ نمی کنید ؟ از من یاد بگیر



شرمنده دوستم،ترجیح میدم یه مدت کمرنگ باشم تو نت.
آره حتما
مرجان مامان آران و باران
26 مهر 92 12:06
سلام عزیزمممممممم خوبید؟
ای جانم عکساشو چقدر بامزه و شیرینههههه
وای خدااااا اونجایی که نی نی پاشو بوس میکنهههههههههههه خیلی عسلهههه
وروجک خانوم شیطونننننننن


سلاااام مرجان جون.ممنون.شما خوبید؟
مرسی دوستم که بهمون سر زدی
آران جونو ببوس.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 مهر 92 2:04

دلم تنگ شد براتون یه هوییییی


مرسی دوستم
اینم یهویی برای دوست جونم
لیلا مامان پرنیا
27 مهر 92 13:00
کجایی دوستم خبری ازت نیست کمرنگ شدیالبته حضورت تو قلب ما همیشه پر رنگه هاامیدوارم هر جا هستی شادو سلامت باشی


هستم لیلا جون،اینروزا کمتر وقت اینترنت اومدنو دارم،شرمنده دوستم.
قربون محبتت برم عزیزمممنون،شما هم همینطور.
مامان اینده یه فسقلی
28 مهر 92 2:57
الان دقیقا چهره ی من اینه: و تا دو دقیقه دیگه هم این خواهد بود:


پس بعدا میام، ببینم تو آپ جدید، چی ها نوشتی؟ !



شب خوووووش


آخییییی عزیزم شرمنده دیر پستم آماده شد و رفتی لالا.
چیز خاصی ننوشتم،فقط روزمره هاست.
شبت بخیر عزیزم