عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

اولین خاطره

1391/4/13 16:58
327 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربونی که یه فرشته آسمونی  بهم هدیه داد

سلام عزیز دلم.این اولین خاطره ایه که دارم برات مینویسم.میدونم شاید یکم دیر شده باشهنگرانولی به هرحال خوشحالم که اولین قدمو واسه ثبت خاطرات تو دختر گلم برداشتمچشمک

امروز دخمل گلم درست 13ماهو13روزه شدی.الهی من فدات بشم چقد داری زود بزرگ میشی عسلم.

نمیدونم از کدوم یکی از شیرین کاری هایی که میکنی بگم.نمیدونی چقد دلبری میکنی با هرکدوم از کارات.

چقد دلم میسوزه که کاراتو با تاریخ ثبت نکردمگریه

هنوز درست راه نیفتادی ولی دستای کوچولوتو به هرجایی که بشه میگیری و خودتو به اونجایی که بخوای میرسونی.خیلی خیلی شیطون شدی مامانی.همش کار من شده تو رو از یه گوشه خطرناک بیارم کنارزبان

واسه خودتم یه سری لغات داری که بهم اون چیزایی که میخوای بفهمونی.مثلا به عروسک هاپویی که دایی علی واست خریده میگی آآآآپووو،به توپ میگی تی،به دمپایی یا کفش میگی آتیش(نمیدونم چرا؟؟)

فدات بشم الهی ستایشم سعی میکنم تو پستهای بعدی واست بیشتر بنویسم بخصوص از نوزادیت.

فعلا بای خانوم گلماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

قشنگترین هدیه خدا
13 تیر 91 17:12
سلام عزیزم منم تازه امروز واسه برادر زادم که هنوز به دنیا نیومده دارم وبلاگ درس میکنم
خوشحال میشم باهم دوس باشیم
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
راستی از ستایش جون عکسم بزار
www.peranses.niniweblog.com





سلام.مرسی که به وبلاگ نازدخترم اومدی.راستش من هیچ تجربه ای تو این کار ندارم،یعنی تازه کارم.براهمین طول میکشه تا وارد بشم.بازم ممنون