عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

درد دل

1391/5/25 16:23
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

این روزا همه جا حرف زلزله ست.زلزله ای که خونه هارو ویرون کرد،مادر پدری رو داغدار بچه شون کرد و بچه

های کوچیکی به جا گذاشت که دیگه پدر یا مادرشونو نمیبینن و دیگه کسی رو ندارن که دست محبت به

سرشون بکشه و وقتی شیرین زبونی کردن محکم بغلشون کنه و بوسه بارونشون کنه...

دلم برای اون مادر داغدیده میسوزه که دیگه عزیزِ جونشونو نمیبینه.دلم براش میسوزه چون منم مادرم و

میدونم عشق به فرزند تمام قلبو روح آدمو پر میکنه...اشکام نمیذارن درست تایپ کنم...

خدایا خودت به همه هموطنام کمک کن...کمکشون کن تا بتونن این غم بزرگ رو فراموش کنن و با صبر این

روزای سخت رو پشت سر بذارن.هرچند میدونم این دلنوشته ها دردی ازشون دوا نمیکنه ولی دل خودم رو

قدری اروم میکنه...

قرار نبود بیام این پست رو بنویسم،ولی تو وبلاگ یه دوستی یه عکس از پسر کوچولویی که روحش پر

کشیده بود پیش خدا و بغل باباش بود دیدم ودلم به درد اومد...این شد که این پست نوشته شد.

 

دختر نازم میخوام وقتی بزرگ شدی بدونی که غم و اندوه و ناراحتی برای همه هست،مهم اینه که تو

یاد بگیری برای دلی که شکسته و غصه داره به فکر مرهم باشی...

دوستت دارم بیشتر از تمام دنیا...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا مهران آرنیکا
25 مرداد 91 16:34
سلام
وبلاگ بسیار قشنگی دارد ... منم از این اتفاقی که توی آذربایجان افتاده واقعا ناراحت شدم و دلم برای اون نی نی هایی که از بین رفتن واقعا سوخت ...
یه وبلاگ جدید برای دخترمون آرنیکا ساختیم منو مامانش ... خوشحتال میشیم بهمون سر بزنین ...درسته جدیده و چیز زیادی توش نیست ولی خب تا دوستان نیاین رونق نمیگیره
منتظرتون هستم

سلام.ممنون از لطفتون.حتما به وبلاگ دختر گلتون سر
میزنم
مامان یلدا
25 مرداد 91 16:43
سلام چه دخمل خوشگلی دارین.
به منم سر بزنید


سلام.ممنون که بهمون سر زدین.چشم حتما میایم دیدنتون
مامانه بهداد
23 شهریور 91 10:40
عزیزم دنیا جای کوچکیست پر از بدی های بزرگ و خوبی های کم رنگ. خدااااااااای ِ مهربانم خودت نگهبان و نگهدار فرشته های زمینیت بااااش.