عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

برای عسلم

1391/4/14 2:04
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

تو و بابایی لالا کردید منم اومدم به وبلاگت یه سری بزنم

امروز من موفق شدم اولین پست رو تو وبلاگت بذارم.خیلی بابت این موضوع خوشحالمزبان

میخواستم تو اولین پست عکسهای نوزادیتم بذارم ولی همشون حجمشون بالاتر از 200kb هستشگریه

نمیدونم چیکار کنم.شاید بشه یه راحی پیدا کرد.آخه من هنوز تازه کارم و خیلی چیزا هست که باید یاد بگیرم

امروز عصر که از خواب بیدار شدی تا نیم ساعت پیش که خوابیدی حسابی شیطونی کردی.خیلی خیلی مامانو اذیت کردی خانومیکلافهیکیش این بود که من لپ تابو گذاشته بودم رو زمین برم تو آشپزخونه به غذا سر بزنم،دیدم تو نیستیاسترساومد م دیدم بعله خانوم اومده سراغ لپ تاب،خلاصه اگه دیر رسیده بودم از وسط نصفش کرده بودیاوه

ظهری بردمت حموم.توپهاتم آوردم توی حموم.از دیدنشون کلی خوشحال شدی.همش میگفتی "تی-تی"

(به توپ میگی "تی").عزیزم هنوز از نشستن تو تشت آب میترسی و من مجبورم با یه دست بگیرمت تا تو وایسی تو آب با یه دست بشورمت.اینجوری خیلی کمرم درد میگیره مامانی،خدا کنه زودتر ترست بریزه و رضایت بدی به نشستن تو آب.

فعلا بای عسل مامانقلباینم عکس ستایش نازم  که لالاست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

yekta
15 تیر 91 1:40
چه دخترکوچولوی نازی از چهره خوشگلش پیداست که خیلی شیطونه:-P
فریبا
16 تیر 91 23:28
سلام گلم خوش اومدی ، ماشالله کوچولوی نازی داری ،بوسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم.لطف کردی به ما سر زدی.