عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

شادی کودکانه

1391/6/28 16:54
318 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

دختر نازم دیشب بعد از مدتها منو تو و بابایی رفتیم بیرون تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

هرچند دلم یه گردش دو نفره با بابایی رو خیلی وقته هوس کرده،ولی خب بازم از اون جایی که من مامان قانعی هستم میگم خوب بود و خوش گذشت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

جای همگی خالی رفتیم یه معجون بستی توپ خوردیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیتو هم که عاشق بستنی... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

کلی هم تو پارک واسه خودت بدو بدو کردی.قربون قدمای لرزونت برم مامانی که دوست داری تند تند تاتی کنی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تازه گیر داده بودی میخواستی بری سمت استخر آب.خلاصه به زور از تو پارک آوردیمت بیروناوه

 

از وقتی یاد گرفتی تنهایی تاتی کنی خیلی دوست داشتم برات کفش سوتی بخرم،

ولی خیلی مدلای کمو بی ریختی بودن.تا اینکه دیشب تو یه مغازه دیدم یه مدل ای بگی نگی

قشنگ بود.منم به بابایی گفتم دیگه داره واسه اینکه کفش سوتی بپوشه باهاش تاتی کنه بزرگ میشه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی این شد که خریدیمش و همون جا پات کردیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

واااای نمیدونی چقد بامزه بود.وقتی تاتی میکردی دنبال صدای سوت میگشتی دولا میشدی

پاهاتو نگاه میکردی...خیلی ذوق کرده بودی فدات شم...منو بابایی هم مرده بودیم از خنده.یه جا هم تند تند راه میرفتی و با صدای سوت کفشات،نانای میکردیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خیلی بامزه بود کارات مامانی.کلی منوبابایی رو شاد کردی و خندوندیمون... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

همه هم نگات میکردنو میخندیدنو قربون صدقت میرفتن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آخر شبم با گریه و شیون توی نازنازی کفشارو از پات درآوردمو شستمشون تا توی خونه باهاشون سرگرم بشی بلکه بذاری یکم به کارام برسم...

خداروشکر دیشب شب خوبی بود.بعد از مدتها منو بابایی کلی خندیدیم و شاد بودیم از شادی کودکانه عسلم...

عزیز دلم آرزو میکنم تموم لحظه های زندگیت پر از شادی و خوشی باشه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سانلی
28 شهریور 91 17:20
سلام سمانه جون.ممنون عزیزم که اومدین پیشمون.خوشحالم از داشتن یه دوست جدید
امیدوارم همیشتون مثل دیشبتون پر از شادی و تفریح و خوشحالی باشه.


منم خوشحالم از پیدا کردن دوست جدید.
ممنون عزیزم از محبتت.
مامان روژینا
28 شهریور 91 18:03
سمانه جون ایشا... همیشه برین گردش و شاد باشین دخملتم خیلی خیلی نازه عزیزم از طرف من ببوسش من لینکت کردم خوشحال می شم شما هم لینکم کنید


مرسی مامان روژینا جون.لطف داری مهربون.
با کمال میل منم لینک میکنم وب روژینا رو تا بیشتر بهم سر بزنیم.
مامان یاسمین زهرا
28 شهریور 91 18:22
ممنون که به ما سرزدید.کفشای ناز دخترتون مبارک.از قول من ببوسیدش


ممنون عزیزم از لطفت.
marjan
28 شهریور 91 20:34
سلام سمانه جون!مرسی که بهم سر زدی!روز دخمل خوشگلتم مبارک!
منم ستایشی خرداد دنیا اومدم!


خوشحالم با دختر مهربونی مثل تو دوست شدم مرجان جون.
امیدوارم دوستیمون ماندگار باشه.
چه جالب!دوتا دخمل خردادی!
هدیه جووووووووووووووون
28 شهریور 91 20:44
ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر شما مبارک

دختری نباش که به مردی نیاز داره

دختری باش که مردی به اون نیاز داره

و این دو باهم خیلی متفاوتند . . .

روزت مبارک


ممنون عزیزم.
مرسی که بهمون سر زدی هدیه جون.
مامان نوژاجونی
28 شهریور 91 23:34
قربون اون قدمای لرزونت


خدا نکنه دوست مهربونم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 شهریور 91 4:51
مبارکت باشه عزیزدلم قربون اون شیرین کاریات عسلی

مامانی منم خیلی دنبال کفش سوت سوتی ام اما گیرنیاوردم نمیدونم چراکم شده .آرمیتایه دمپایی داره که سوت میزنه اما ازپاش درمیادبلدنیست پاش کنه امادوسش داره بایدبازم بگردم.


مرسی خاله جون مهربون.
اگرم پیدا کنی آناجون انقد بی ریختن که اصلا نمیشه پای بچه کرد.کلی کلاس بچه رو میاره پایین:-)