عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

شیطونک من

1391/7/12 17:18
434 بازدید
اشتراک گذاری

 

همین چند روز پیش بود که میگفتم خداروشکر که ستایش بلد نیست در کشوهای

فریزر رو باز کنه.

اما الان دو سه روزه که اینکار رو یاد گرفته و روزی 100بار میاد در فریزر رو باز میکنه

بعد کشو پایینیه رو میکشه بیرون و یه بسته سبزی برمیداره و با خوشحالی میگه بَهابرو

تازه 3شب پیش هم خانوم خانوما 3 تا فنجون برام شکوند از بس رفت در کابینت رو باز کردمنتظر

یعنی دیگه اعصاب واسه من نذاشته با شیطونی هاشگریه

شیطونکشیطونکشیطونک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 مهر 91 18:10
عزیزم. شیطون بلایی شدیا
آرمیتاهم ازمن بیشترتوی آشپزخونس


واقعا دارم از دست خرابکاریاش کم میارم:-(
مامان نوژاجونی
12 مهر 91 20:20
دخملیه شیطون بلا خیلی نانازی


مرررررسی خاله جون.
مامان خورشید
13 مهر 91 0:19
ماشالله خیلی ملوسه ستایش خانوم
من نمیدونم این بچه ها چه علاقهای دارن به یخچال و کابینت و کمد


مرسی عزیزم از لطفت.
اصلا اسباب بازی هاشون به چشمشون نمیاد،عوضش عشق وسایل آشپزخونه دارن!
سحر
13 مهر 91 1:23
به نام خدا سلام کسانی که تقاضای سفارش دارند کد محصول +تعداد سفارش +سایز +رنگ مورد نظر را همراه با نام استان و نام شهر و نشانی دقیق پستی و کد پستی وشماره تلفن یا موبایل را به ایمیل زیر ارسال کنند تا شماره حساب به ایمیلشان ارسال شود saharbaftani@yahoo.com شرایط سفارش 1) در موقع سفارش کد محصول و تعداد سفارشات و سایز و رنگ مورد نظر را با دقت بنویسید زیرا سفارش داه شده قابل تغییر و انصراف نمیباشد 2) حداقل سفارش برای هر نفر 3 محصول میباشد نحوه ی ارسال سفارشات سفارشات بعداز اتمام به آدرس شخص سفارش دهنده ارسال خواهد شد (هزینه پست بر عهده ی مشتری است) نصف مبلغ مورد نظر قبل از شروع بافت دریافت میشود الباقی مبلغ بعداز اتمام کار و قبل از ارسال محصول دریافت خواهد شد حداقل زمان دریافت محصول از تاریخ سفارش دو هفته میباشد
سمیه مامان ملیکا
13 مهر 91 3:52
سلام عزیزم
دختر شما هم مثل ملیکایه من شیطونه خدا صبری به ما مادرها بده تا بتونیم این مرحله از رشد دخترامون رو بگذرونیم
ملیکایی هنوز نمی تونه در فریزر رو باز کنه عوضش تا دلتون بخواد واسم ظرف و ظروف شکونده دیروز هم همه ی تایدها رو تو اشپزخونه ریخته بود


منتظر یه پست جدیدم که بگین ملیکاجون مثل ستایش رفته سراغ فریزر!
واقعا خدا صبر بده برای شیطونی هاشون.
marjan
13 مهر 91 11:12
ای جونم!!!!!!نازی خانم کوچولو مامان من میگفت آبجیم که بچه بوده کشوهایویترینشومثل پله میچیده میرفته بالا!
سمانه جون پست قبلتو خوندم!منم متاسف شدم!یکی دوروز پیش داشتیم از مدرسه میومدیم دوتا پسر17-18ساله رو موتور نشسته بودن چنان حرف زشتی به دوستم زدن که من اب شدم از خجالت همشم تقصیر خود دوستم بود!
من کلا" زیاد اهل از خونه بیرون رفتن نیستم عاشق خونه وخلوتمم!اگرم بخوام برم بیرون یا با مامانم بابام یا با عمه م یا با آبجیم میرم!با این وضعی که الان هست به نظرم خونه موندن بیشتر خوش بگذره
راستی خصوصی دارین

مرسی که بهمون سر زدی.
عزیزم ما با حبس کردن خودمون تو خونه نمیتونیم که زندگی کنیم!ولی ظاهرا برای اینکه اعصابمون سالم بمونه اینجوری بهتره...

marjan
13 مهر 91 12:41
خصوصییییییی
یاسی خاله هیلدا
13 مهر 91 15:06
عزیززززززززززززززززم شیطونک کوچولو .من عاشق همین کارای نی نی هام خیلی بامزن
مامانی ببوسش


آره کاراشون درسته حرص درمیاره ولی بامزه ست.
مرسی عزیزم.


مامان بنیتا
16 مهر 91 13:59
عزیز دلم چه با نمک به بسته ی سبزی گاز می زنه!!خاله یه وقت بچمونو دعوا نکنی که حسابی نالاحت می شما!!


خاله مرسی که هوامو داری،آخه مامانی نمیذاره هرکاری دلم خواست بکنم.
دايي علي
16 مهر 91 17:11
سلام من اومدم سر بزنين به ما حتما بيايناااااااااااااااااااا كامنتم ياىتون نره!!!!! دايي علي
آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 مهر 91 17:51
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره ات باقی بمانند !
روز کودک مبارک ستایش خوشگلم . . .




مرررررسی عزیزم.
ممنون از آرزوی خوبت.
مامان روژینا
17 مهر 91 17:57
وای کلی از دست این دخمل با نمک خندیدم و به بابای روژینا نشون دادم که این ستایش کوچولو چه کارایی که نمی کنه اونم گفت فعلا بخند بعدا که سر خودت اومد گریه تو می بینمممممم ! قربونت برم خوشگل با نمکم
در ضمن ستایش جونم روز شما هم مبارکککککککک


آره عزیزم بذار فندقت راه بیفته،پستهای اون موقعتم میبینم.
مرسی عزیزم.
مامانه بهداد
18 مهر 91 15:28
مامان جوون دخملمون و دست کم گرفتی خوب بچم میخواد یه پا کدبانو بشه باید همش تو آشپزخونه باشه دیگهههه.
عزیزم باید یه سر بری پلاستیک فروشیا یه عالمه کاسه بشقاب و سبد پلاستیکی برای عروسکم بخری و تو چندتا کابینت که دستش میرسه براش بزاری منم بعد از کلی بشکن بشکن به این نتیجه رسیدم حتی جای ادویه جات پلاستیکی هم خریدم حالااااا ببین چه شووووود.
گل نازم رو بچلون حسابی


آره عزیزم فکر خوبیه.مرسی.
شما هم گلپسرو ببوس.
مامان الینا
30 مهر 91 14:06
عاشق این لبخند فاتحانه بچه ها بعد از شیطونیهاشون هستم اون چشای شیطونشو ببین واقعا باحاله


ممنون دوست جدید.