عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

شیطونی های دخملی

1391/4/20 3:43
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازم

تو این پست میخوام از شیطونی های فقط یه روزت بنویسم،تا وقتی بزرگ شدی بخونیشو بفهمی تو یه روز چقد مامانی رو کلافه میکردی.

 


*ساعت 2:15 ظهر

تو اتاقت طبق معمول داشتی با کمدت ور میرفتی.بجای اینکه با اسباب بازی هات بازی کنی همش میری در کمدتو باز میکنی و لباساتو میریزی بیرون.یا اشاره میکنی به شنلت و میگی "ای ی ی ی ی " که یعنی بیارم تنت کنم! آخه مامانی تو این گرما؟؟تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خب منم مجبورم بیارم تنت کنم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبعدش رو پاهات بلند شدی و از بغل کمدت بشقاب و لیوان چینی که تو سیسمونیت بوده رو کشیدی که اگه ندیده بودم داشتی ترتیبشونو میدادیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

*ساعت 5:45 بعدازظهر

داشتم تو وبلاگت مطلب میذاشتم که بیدار شدی و اومدی سراغ من تو اتاق.چقدم از دیدن وسایل من ذوق کردیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

انقد با وسایلم ور رفتیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدهی اومدی دکمه های لپ تابو زدیهی محکم کوبیدی روش...داشتی واسه خودت کیف میکردی

منم هی ازین ور میذاشتمت اونور از اونور به اینورتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

آخرشم کلافه شدمو بیخیال ادامه کار شدمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

*ساعت 6 عصر

داشتم شام درست میکردم تو هم هی میومدی تو آشپزخونه تو دستو پای من.واسه اینکه سرگرم بشی منم به کارم برسم یه پارچه پهن کردم تو هال یه کیک دادم دستت.رفتم تو آشپزخونه چند ثانیه! بعد دیدم با اون کیکت اومدی پیش من

کل آشپزخونه رو خرده کیک برداشتتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

*ساعت 7:15 عصر

این یکی دیگه خیلی کلافه م کرد.برات یه کم برنج کشیدم که بهت بدم،تا ظرفو دیدی شروع کردی نشستنی به سبک خودت بالا پایین پریدن که یعنی خودم میخوام بخورممنم رفتم یه ظرف دیگه اوردم.یه دونه برنج میذاشتی تو دهنت 10تا میریختی رو زیرسفره ایتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اون یکی ظرفم دست خودم بود که بهت بدمو سیرت کنم که یهو با دست زدی زیر ظرفو همه کته ماستتو ریختی

بعدشم زیرسفره ای چشتو گرفتو با خودت گفتی بذار خرابکاریمو تکمیل کنم.اونم داشتی میکشیدی که دیگه جمعش کردمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

*ساعت 11:20 شب

قطره آهنتم بجای اینکه بخوریش ریختی رو شلوارتو دست منتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دیگه داشتم از عصبانیت منفجر میشدمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداما بازم گفتم عیب نداره هنوز کوچولویی سرت نمیشه.اما یهو بغضم که از ظهر تا حالا بخاطر شیطونی هاو خرابکاری هات و یه سری چیزای دیگه  تو گلوم مونده بود ترکیدو نشستم به گریه کردنتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبعضی وقتا خب آدم اعصابش ضعیف میشه و تحمل اینهمه شیطونیو چیزای دیگه  رو نداره دخترکم.منم امروز اینجوری بودم.

وقتی داشتم گریه میکردم تو اومدی پیشمو دستامو از رو صورتم برداشتی که منو ببینی.شروع کردی منو ناز کنی!الهی فدات بشمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمنم بغلت کردمو گریم شدیدتر شد.همینجور که تو بغلم بودی یهو بازومو گاز گرفتی!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمرسی بابت دلداری گرمت همه غصه هامو فراموش کردم مامانی!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خیلی طولانی شدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداینا فقط شیطونی های یه روزت بود تازه خیلی هاشم ننوشتم.میدونم فردا که بزرگ بشی هم تو میخندی به این پست هم منتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                   فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)