عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

بدون عنوان

1391/4/19 17:52
280 بازدید
اشتراک گذاری

*یکشنبه 18/4/91    ساعت٦:٤٥عصر

عزیزکم ساعت 3 بود دیدم خودت پستونک و پتوی عزیزتو!(لوازم ضروری واسه خوابیدنت) برداشتی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و داشت خوابت میبرد منم مثلا اومدم خوبی کنم،برت داشتم که رو پاهام تکونت بدم خوابت عمیق بشه که یهو خیلی شاکی شدی!زدی زیر گریه وشیون که چرا مزاحمت شدم.خلاصه خیلی بیتابی کردیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

با خودم گفتم شاید گشنت باشه،بردمت سر یخچال که انگشت کوچولوتو گرفتی به جامیوه ای. منم یه زردآلوی تقریبا سفت بهت دادم.تا گرفتیش کشیدیش به دندونا و لثه پایینت.فهمیدم که از خارش لثه هات اذیت میشدی.الهی من فدات بشم که انقد  بخاطر این دندونا اذیت شدیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

هفته قبل بردمت پیش دکترت واسه چکاپ ماهانه.خدارو شکر همه چیزت خوب بود قدت،وزنت...بماند که چقد از آقای دکتر ترسیدی و گریه کردیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خوب شد که خاله سعیده باهامون اومده بود که تو رو از مطب ببره بیرون تا من بتونم با دکتر حرف بزنمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

به دکترت گفتم که چند روزیه اسهال داری اونم گفت به خاطر لثه ها و دندوناته.ایشالا که زودتر دربیانو راحت بشی مامانی.

الان به 4تا مروارید بالایی 2تا و به 4تا پایینی ها هم یه دونه اضافه میشه.مبارک باشه  دخمل 11 دندونی منتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)