عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

بازی وبلاگی

1392/3/13 4:19
508 بازدید
اشتراک گذاری

بــــــــــــازم یه بازی وبلاگی دیگه

یکی دو روزه تو بعضی از وبلاگها این بازی جدید-که به قول دوستان شبیه همون دفتر عقاید دوران مدرسه هاست و کلی باهاشون خاطره داریم-دست به دست میچرخه و حالا با دعوت دوست عزیزم آناهیتا مامان آرمیتا عسلی نوبت من شد که به این  20 سوال جواب بدم.مرسی دوست جون از دعوتتماچ

اول بگم که من و دوستام تو دبیرستان هر وقت دفتر عقاید دستمون میفتاد اهل راست نوشتن نبودیم و فقط چرت و پرت مینوشتیم و کلی به جوابای هم میخندیدیم.یادش بخیرخیال باطلحتی هنوزم بعضی از جوابایی که داده بودمو مرده بودیم از خنده یادمه...

الانم موندم چیکار کنمنیشخنداز یه طرف به خودم میگم اینجا جاش نیست راحت شوخی کنی و از طرف دیگه بینهابت وسوسه شدم یاد اون دورانِ خوب کنم و جواب سوالا رو به شوخی بنویسمزبانحالا سعی میکنم تا اونجایی که بشه راستشو بنویسمنیشخند

 

1-بزرگترین ترس زندگی شما؟

از خیلی چیزا میترسم،ولی در حال حاضر با این وضعیت قشنگ م م ل ک ت از آینده دخترم خیلی میترسم

 

2-اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟

به تمام جاهایی که نباید برم میرفتمنیشخند

 

3-اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفی شما را داشته باشد،آن آرزو چیست؟


در گوشش اون آرزوی 7سالمو میگم برآورده کنه

 

4-از میان اسب و پلنگ و عقاب کدامیک را دوست داری؟

پلنگ،البته عاشق پوست خوشگلشمزبان

 

5-کارتون مورد علاقۀ دوران کودکی؟

دهه شصتی ها یه عالمه کارتون خوب و قشنگ بوده که باهاشون خاطره دارن...خیال باطلکدومشونو بگم؟! بامزی،زنان کوچک،جودی ابوت،تام و جری،حنا دختری در مزرعه و....

 

6-در پختن چه غذایی تبحر ندارید؟

کلا اگه اراده کنم غذایی رو درست کنم از پسش برمیام ولی کو ارادهزبانولی کباب اصلا بلد نیستمچشمک

 

7-اولین واکنش شما موقع عصبانیت؟

داد زدنRolling Pin

 

8-با مرغ،دریا،اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

لب دریا انقدر مرغ و اورانیم خوردم که خسته شدم

 

 

9-دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

من عاشق این دوتا بیت از حافظم،تو این دوره زمونه خیلی کاربرد داره:

 

 

با مدعی نگویید اسرار عشق و مستی

تا بی خبر بمیرد در درد خود پرستی

و

گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید

گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم

 

 

10-اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگی تان در حال،گذشته و آینده سفر کنید،آن روز کدام است؟

میرم به آینده ببینم غول چراغ اون آرزومو برآورده کرده یا نه

ولی جدی دوست دارم برم به آینده  شب عروسی ستایشمخیال باطل

 

11-شما چه رنگی هستید و چرا؟

خوشرنگ739819_teehee2.gif

سفیداز خود راضی

 

12-اگر قرار بشد از ایران بروید کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنید؟

همون دوروبر شاید امارات-دبی

 

13-بهترین اس ام اس موجود در Inbox گوشی تون؟

با توجه به حال و هوای این روزاهام:

آرزویم اینست که دلت خوش باشد...

نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند...

از خدا میخواهم که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر

و نباشی دلتنگ

*از طرف یه دوست*

 

14-اگر قرار باشد 3 نفر از آشناها را برای امشب به مهمانی دعوت کنی چه کسانی هستند؟

فعلا حس و حال مهمونی دادن ندارمخنثی

 

15-اگر قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زندگی حذف کنید آن کلمه چه بود؟

حـــــــســـــادتــــــــــــ

( البته من خودم خوشبختانه آدم حسودی نیستم و از حسادت به دیگران اصلا خوشم نمیاد.ولی واسه تمام آدامایی که نمیتونن حس حسادتشون به دیگران رو کنترل کنن و با این کار هم به دیگران آسیب میزنن و هم به خودشون متـــــــــــاسفم...چون این خصلت رو دوست ندارم دلم میخواست اصلا وجود نداشت )

 

16-کسی را که بخواهید ملاقات کنید؟

یه دوست

(دلمــ نه عشقــ میخواهد

نه دورغــهایـــ قشنگـــــ

نه ادعـــــاهای بزرگــــــ

نه بزرگــــهای پر ادعــــا

دلمــ یک فنجانـ چایــ داغــ میخواهد

و یک دوست!

که بشــود با او حرفــ زد و بعـــــــــد پشیمانـ نشد!)

 

17-اسم دیگه برای وبلاگتون؟

عاشقانه های من و فرشته کوچولوم

 

18-شبیه چه میوه ای هستی؟

سیب

 

19-سه خصوصیت اخلاقی بد شما؟

زود عصبانی شدن،صبر کم،از کسی کینه بگیرم دیگه دست بردار نیستمابرو

 

20-کاشکی...

کاشکی غم و غصه به هیچ دلی راه نداشت


Avazak.ir Line42 تصاویر جداکننده متن (3)

و حالا قانون بازی

باید 3نفر رو دعوت کنم :

منا جون مامان امیرسام جونم

محبوبه جون مامان الینا جونم

گل ناز جون مامان بنیتا جونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان بنیتا
13 خرداد 92 17:00
سمانه جووونم ممنون از دعوتت عزیزم..خیلی زیبا جواب دادی


قربونت برم عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 خرداد 92 22:56
سمانه جونم جوابات خیلی قشنگ بودمخصوصادوبیت شعر که خیلی به دلم نشست
راستی وقتی دیدمت دفترعقایدم رومیدم بنویسی


مررررسی آناجونم
آره حتما بیار تا بعدا حساااابی بخندیم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
14 خرداد 92 3:13
سلااام دوست جان.
بازم از این کارهای سخت سخت سپردی به من
راستی میگم
بیا بریم دبی یه خونه برا روز مبادا باهم بگیریم
چه بامزه مثل هم.میشه دلیلت رو بگی؟


سلام مناجون.
آره دیگه اینبار نمیتونستی ازش فرار کنی
بـــــــریم
هرچند از عربای تازه به دوران رسیده اصلا خوشم نمیادولی چون به ایران نزدیکه و امکانات درست و حسابی هم داره گفتم
زهرامامانه ایلیا جون
14 خرداد 92 17:29
جوابات قشنگ بود


مرسی عزیزم
♥ نیم وجبی ♥
14 خرداد 92 21:09
پس شما هم دعوت شدین
چقدر جوابها قشنگ بود بسی لذت بردیم


بعله
قربونت برم
مامان روژینا
16 خرداد 92 1:41
دوست جونم خهههههههههههههلی باحال بود مخصوصا شعرات ولی یه سئوال شبیهه سیبیخوش به حالت من شبیهه گلابیم عروسکم و ببووووووووووووووس


عززززیزم میدونستم میای حتما دعوتت میکردم
قربونت برم
میوه دیگه ای به ذهنم نرسید گفتم سیب
چرا گلابی؟از دست تو
متین من
16 خرداد 92 2:09
سمانه جون منو هم بردی به همون دوران که دفتر دست به دست میکردیم یادش بخیر چه زود گذشت
جوابت جالب بود


واقعا زود گذشت،یادش بخیر...
مرسی دوست خوبم
محبوبه مامان الینا
16 خرداد 92 7:15
پس کامنتهای من کو


محبوبه جون از شما کامنتی نبود که تایید کنم!
آناهیتا مامانیه آرمیتا
16 خرداد 92 18:39
بروپچ پچ عزیزم


لیلا مامان پرنیا
17 خرداد 92 13:25
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


ممنون.عید شماهم مبارک
مامان آناهیتا
17 خرداد 92 13:30
سلام عزیزم خیلی زیبا نوشتی


سلام.ممنون لطف داری عزیزم
مامان روژینا
18 خرداد 92 2:27
سلام عزیزم

خصوصی داری


سلــــــام دوست جون
مـــــــرسی از اعتمادت بهارجونم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
18 خرداد 92 3:27
سلاام.خوبی دوستم
نرفتی اتلیه؟؟؟


سلام مناجون.ممنون.نه هنوز
محبوبه مامان الینا
18 خرداد 92 7:41
نبود؟ واسه هر جواب سوالت یه نظر داده بودم مطمئنی قضیه س ی ا س ی نبوده و سانسوری رخ نداده
در هر حال جواب سوال 11 رو عشق است
و شب عروسی ستایش عزیزم
و بابت بند آخر سوال19 بلهههههههه ما در معرض ترکشهاتون هستیم و هنوز داریم تاوان شوخیه اون سایهه رو میدیم
جااااااااااااااایزه میخواااااااااای؟
بابا وضع مالی خرابه اون فونتی که هم دیدی از مانیتور زده بیرون منت کشی و به نوعی تهیدی غیرمستقیم بوووووووود


باور کن نبود دوستممگه چی نوشته بودی که سانسور رخ بده
وااای آره شب عروسی ستایشاز الان بگم شما هم با بچه هاتون کلا دعوتین
دیگه حواستو جمع کن من خعـــلی خطرناکم
بابا شوووما که بانکی هستین و پشت میز نشین وضع مالیتون خرابه؟چاخان
مامان محمدرهام جون
19 خرداد 92 0:28



سجاد
22 خرداد 92 22:29
جالب بود


بازی یا جوابا؟