عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

برای تو

1391/5/17 18:13
365 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 


 

سلام گل نازم

 

 

این روزا زیاد دلو دماغ نوشتن ندارم.یاد بابابزرگ مهربونم اجازه نمیده حالوحوصله نوشتن داشته باشم.فرصت نوشتنم ندارم مامانی.

بعدازظهرا که تو لالایی منم دارم تند تند کارای خونه و شام درست کردنو میکنم.کارایی که وقتی توی ناناز بیداری نمیذاری بهشون برسم.ساعت 5 یا 6عصر هم بیدار میشی دیگه بابایی از سرکار اومده،دیگه مگه من میتونم بیام تو وبلاگ؟؟!

الانم لالاکردی بخاطر این ادرار سوختگی لعنتی که از آخرای 13ماهگیت تا الان ولت نمیکنه و بدجوری اذیتت میکنه بازت گذاشتم.شبا خیلی بیتابی میکنی گلم بس که پاهات میسوزن عزیزم.منم دلم برات میسوزه و بغلت میکنمو برات اشک میریزم.کاش من بجای تو این زجرو میکشیدم مامانی...niniweblog.comsmile emoticon kolobok

کلا دو هفته آخر 13 ماهگیت و این 17روزی که از 14 ماهگیت گذشته بیشتر شباش هم تو اذیت شدی هم منو بابایی.تازه بابایی که صبحها خوابم میمونه کلی عصبانی میشه به من غر میزنه

خدای مهربون به دختر کوچولوم کمک کن زودتر دندوناش در بیانو این عذاب کشیدنا تموم بشه.

دوست دارم عسل مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی خدمت
17 مرداد 91 18:08
سلام
اگه دوست دارید برای عکسای ستایش جان کلیپ داشته باشید یا وقتی وبتون رو باز می کنید صدای عزیزتون رو بشنوید یا...
به نی نی خدمت سری بزنید
با تشکر مدیر نی نی خدمت
http://ninkhedmat.niniweblog.com


چشم حتما سر میزنم
زن دایی
18 شهریور 91 16:47
عکس های خوشگلی گذاشتی از دخمل نازت .ازطرف من ببوسش@};




مرسی ناهید جونم