عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

شیطونک مامان

1391/5/18 17:21
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

امروز یه کار بامزه کردی

بسته پوشکتو برداشتی به زحمت بردیش تو آشپزخونه.وقتی اومدم ببینم چیکار داری میکنی خنده م گرفت از کارت شیطونک من... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

پوشکتو گذاشته بودی جلوی ماشین لباسشویی و رفته بودی روش وایساده بودی تا دستت راحت به دکمه ها برسه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیالهی مامان فدات بشه که انقد کارات مث خودت شیرینه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

این روزا فقط دوست داری با پاهای خودت تاتی کنی و دور خونه بچرخی عسلم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

نمیدونی من چقد ازین تاتی کردنای بی تعادل و لرزونت خوشحال میشمو ذوق میکنم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خدارو هم هزار بار شکر میکنم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خودتم انگار خیلی ذوق میکنی از راه رفتنت،چون تا شروع میکنی به راه رفتن،منو نگاه میکنیو میخندی

قربون خنده هات برم جیگرم تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

راستی امروز دیدم یکی از دندونای پایینت کامل در اومده.دندون پنجمی سمت چپ.مبارکه گلم.حالا یکم راحت میشی.ولی عجیبه که دندون بغلیش هنوز درنیومده و جاش خالیه.انگار اون یکی خیلی عجله داشته تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

الانم لالایی.منم از فرصت استفاده کردمو اومدم امروز قالب وبلاگتو عوض کردم.

دوست دارم عسلم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمین
18 مرداد 91 23:23
سلام عزیزم
لینک شدین! ستایش جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی


مرسی
دخملی
19 مرداد 91 12:24
ای جونم باشی...خاله دندونت مبارک


مرسی خاله جونم