عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

شادی مامان از یادگیری نازدختر

1391/7/19 16:41
785 بازدید
اشتراک گذاری

 

گزارش یادگیری دخترکم:

از عنوان پست معلومه که چقد خوشحالم از سرعت یادگیری ستایش جونقلب

واقعا تعجب میکنم از هوش سرشار بچه های این دوره زمونه...

دیشب 3تا کارت بعدی از بَن بِن بُن مقدماتی رو هم به ستایش جونم نشون دادم

و اسمهاشونو بهش گفتم.

اونم سریع بعد از من تکرار کرد و هر کارتی رو که نشونش میدادم اسمشو میگفت،

یا مثلا میگفتم توپ کو؟

کارت توپ رو نشون میداد.فقط بلد نیست بگه "پا" که اونم راهشو پیدا کرده و پای

خودشو میاره بالا و نشون میده.

الهی من فدای دختر باهوشم بشم

 

عاشق این کارت دست شده بود چون ناخن هاش لاک داره!

هی برمیداشت میگفت: دَ....آکا(دست،لاک)

یادگیری

یادگیری

یادگیری

یادگیری

یادگیری

یادگیری

یادگیری

یادگیری

آبَه    گووو Flower       موووHippie         دست            (....)      تییی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بابای تلیسا
19 مهر 91 16:54
آفرین دخملی باهوش و مامانی فعال


ممنون.
یاسی خاله هیلدا
19 مهر 91 20:49
اخی عززززززززززززیزه دلم دخمله باهوش ماشالا .مامانی ما اینارو میخونیم کلی ذوق مرگ میشیم شما که دیگه مامانی معلومه دیگه .ببوس دخمله باهوشو


مرسی خاله مهربون.
خاله جون ایشالا هیلدا جون که به این مرحله ها رسید حسابی واسش ذوق میکنیم دسته جمعی:-)
نازنین (مامان ثنا)
20 مهر 91 1:15
ااااااااااای جونم خاله قربونت بشه
ماشالله به این هوش دخملی.
سمانه جون باور کن بچه های الان همشون گیراییشون خیلی بالاست فقط کافیه ما مامانا حوصله داشته باشیم و باهاشون کار کنیم .
خدا حفظش کنه . براش اسفند دود کن


خدا نکنه عزیزم.
مرسی از لطفت.
آره عزیزم بچه های الان همشون خیلی هوش شون زیاده.بعضی وقتا آدم تعجب میکنه از هوش زیادشون.
مامانه بهداد
20 مهر 91 11:11
قربون خندیدنت بشم من جیگرگم .
آفرین چقدر کارتهاشو مرتب و تمیز هم نگه داشته ، من اگه عکس بزارم متوجه میشی فرق بین دختر و پسر رو ههههه، بهداد همه کارتها رو یا مچاله کرده یا گاز زده خیسشون کرده ههههه. وسط خرابکاریاشم یه موقع ها کارتهایی رو که میگم نشون میده و منو ذوق زده میکنه. مثلا عاشق ِ بوبِ (توپ) .
عسل خوش خندم رو ببوس و صدقه هم یادت نره مامانه مهربوووون


مامان بهدادجون اگه کارتا رو از نزدیک میدیدید،معلوم میشد خیلی هم فرق بین دختروپسر نیست!ستایشم کارتاشو مچاله میکنه.
مرسی عزیزم،همیشه به ما لطف داری .
مامان بنیتا
22 مهر 91 1:35
فدای دخملیه باهوشم بشم..آفرین خاله بوووووس


خدا نکنه عزیزم.مرسی خاله.
پگاه مامان آرتین
22 مهر 91 1:50
دخترنازوباهوش آفرین.فرهنگ لغت سختی داری ولی مامان زحمت ترجمشو کشیده.بوسسسسسسسسس برای ستایش گلی.مامنتظرلغتای بعدی هستیم


ممنون عزیزم.
آره بعضی کلمه هایی که میگه فقط خودم میفهمم چیه.
مرسی که بهمون سر زدی پگاه جون.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 مهر 91 2:53
آفرین ستایش جون باهوشم جیگرخنده نازتوعزیزم
سمانه جون من هنوزمقدماتی رونخریدم امااینطورکه پیداست با ۱ فرقی نداره فقط کارتاش بزرگتره . آرمیتاکه خیلی بازیگوشی میکنه نمیزاره بهش بگم


مرسی خاله جونم.
فکر کنم کلمه های 1 سخت تر باشه.
قربونش برم.بذار شیطونی هاشو بکنه وقت زیاده عزیزم.

مامان ساجده
22 مهر 91 16:22
سلام عزیزم خدا برات حفظش کنه خیلی نازه
به ما هم سر بزنی خوشحال میشم و گکر مایل باشید با هم تبادل لینک داشته باشیم


سلام.ممنون عزیزم لطف داری.
چشم حتما،لینکتون کردم.
مامان نوژاجوني
23 مهر 91 10:02
آفرين به اين مامان بافكرودخمليه باهوش


مرسی از لطفت.
مامان روژینا
25 مهر 91 14:23
افرییییییییییییییییننننننن چه دخمل با هوشی دیدی سمانه جون روز اول که بن بن بن گرفتی یه کم نا امید بودی از یادگیری دخملمون حالا دیدی چقدر با هوشم مامان خانم


آره عزیزم،حالا دیگه منو فقط شگفت زده میکنه.
مرسی دوست مهربونم.