عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

20 ماهگی دخترکم

1391/10/30 2:45
519 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم 20 ماهه شد...

20 ماه از زندگی 3 نفره ی ما گذشت...

 20 ماه از مادر و پدر شدنمان گذشت...

20 ماه از سخت ترین و شیرین ترین روزهای عمرمان گذشت و به همین زودی 

عزیزترینمان 20 ماهه شد.

دختر دوست داشتنی من

بدان که هر روز که از این عمر 20 ماهه ی تو و عمر 20 ماهه ی مادرانه

زندگی کردنم گذشت،برایم بهترین و ناب ترین احساسات را هدیه آوردی.

میدانم تا چشم به هم بزنیم تولد 20 سالگی تو را جشن گرفته ایم(به امید آن روز)

انقدر که این روزها روزگار برای بزرگ شدن شما عجله دارد...ولی بدان لحظه لحظه ی

این روزهای زیبا در خاطرم میماند.

دوستت دارم فرشته کوچولوی 20 ماهه ی من

پ ن 1:دوستان تعداد شمع ها رو نشمرید،فقط برای دل دختر کوچولوم گذاشتیم

که عاشق فوت کردنهقلب

پ ن 2:امروز منو همسری تصمیم گرفتیم بدون خبر بریم خونه پدرم و  20 ماهگی

ستایشم رو اونجا جشن بگیریم.به خاطر همین کلی خانواده ام سورپرایز شدن و

حسابی به من غر زدن که چرا خبر ندادیزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان بنیتا
30 دی 91 2:57
ستایش جونم 20 ماهگیت مبارک خاله..به امید 120 سالگیت زیر سایه بابا و مامان مهربون


ممنون دوست خوبم از دعای خوبت.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 دی 91 3:06
عسلم قربونت برم که ۲۰ ماهه شدی
واقعازودمیگذره سمانه جون..!
معلومه داره کیف میکنه عزیزم
امیدوارم خانواده سه نفریتون درکنارخانواده بزرگتون شادوسلامت ۱۲۰ سالگیه ستایش جونوجشن بگیرید


خدا نکنه خاله جون.
آره بخدا...اصلا باورم نمیشه به این زودی 20 ماه گذشت.
ممنون آناجونم.منم همین آرزوها رو برای شما دارم.
مامان نیایش
30 دی 91 8:52
ستایش جون 20 ماهگیت مبارک . راستی خاله خیلی خوشگل و خانم شدی به مامانت بگو برات اسپند دود کنه


مرسی خاله جون مهربون.دوست جونمو ببوسید
لیلا مامان پرنیا
30 دی 91 9:04
مبارکه سمانه جون امیدوارم 120سال این روزهارو با خوشی کنار هم جشن بگیریدبرای ستایش جون ومامان گلش


ممنون لیلاجون از محبتت.پرنیا جونو ببوس
مامان روژینا
30 دی 91 12:52
قربون این دخمل خوشگل بیست ماهه بشم من بیست ماهگیت مباررررررررررررررررررررررررررررک
وای چه تل خوشگلی هم زده وروجک
خاله جون معلومه به غیر از فوت کردن شمع به خوردن کیکم علاقه داریاااااا چون داری این کارو زودتر از فوت کردن انجام میدی قربون اون انگشت کیکیک
ایشاا... جشن 120 سالگیش بووووووووووووووووووووس

مرسی مامان روژیناجون.
تازه بهارجون کلی مواظبش بودیم کیکو خراب نکنه،چندبار داشت با سر میرفت تو کیک
مرسی دوست جون.ببوس روژیناجونو=*
مامان ساجده
30 دی 91 14:02
ستایش جونم بیست ماهگیت مبارک



مرسی خاله ساجده جون
شیما مامان درینا
30 دی 91 16:25
20 ماهگی عسل طلا مبارک باشه امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشه و کنار هم جشنای سورپریزی و خوب بگیرید


ممنونم شیماجون،منم این آرزوی خوبو برای دریناجون دارم.
مامان آوينا
30 دی 91 16:45
20 ماهگيت مبارك عزيزم خيلي ناز شدي


مرسی لیلاجون.آویناجونو ببوس
محبوبه مامان الینا
1 بهمن 91 7:21
20ماهگیت مبارک ستایش جونی
تل سرت خیلی بهت اومده عزیزم
چه کار خوبی کردین کنار بزرگترا که باشی اونا هم خیلی خوشحال میشن
و در انتها دوست دارم اون کپل بانمکو بخورم


مرسی دوست جون.آره دقیقا.
نوش جان
مامان فتانه
1 بهمن 91 9:25
بیست ماهگیت مبارک عزیزم...به ما هم سری بزن


ممنون عزیزم.چشم حتما.
مامان محدثه
2 بهمن 91 1:18
20ماهگیت مبارک عزیزم
راستی عزیزم لباست هم خیلی نازه وبهت خیلی میاد مخصوصا تل سرت


مرسی مامان محدثه جون.چشماتون قشنگ میبینه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 بهمن 91 2:01
سلاااااام خوابی سمانه جووون؟ میای گپ؟


سلام دوستم،اومدم
مامان محدثه
2 بهمن 91 11:59
سلام
ما هم شما رو با افتخار لینک میکنیم


سلام عزیزم،ممنون.
نیم وجبی
2 بهمن 91 13:22
سلام عزیزم خیلی از آشنایی با شما خوشحالم مرسی که به وب فسقلیمون اومدی و نظر دادی
چرا که نه موافقم من لینکتون کردم
دختر شیرینی دارین خدا حفظش کنه


سلام،منم خوشحالم از پیدا کردن دوست جدید.امیدوارم دوستان خوبی باشیم.
مرسی عزیزم از لطفت.
مامان محدثه
2 بهمن 91 18:46
سلام خاله جون مامانم حواسش نبود آخرین پست وبمو حذف کرد ولی دوباره همونو نوشت دوبار بیاین ببینین .ممنون


چشم میام عزیزم.
مونا مامان امیرسام
3 بهمن 91 2:31
عزززززیزم 20 ماهگیت مبارک گوگولی
سمانه عزیزم از خوندن متنت لذت بردم کلی .راست میگی همین طور که چشم به هم زدنی 20 ماهگی اومد 20 سالگی هم میاد.



مرسی موناجون،لطف داری.
آره بخدا باورم نیشه انقد زود داره بزرگ میشه...
مونا مامان امیرسام
3 بهمن 91 2:32
انشاالله 120 ساله شی عزیزم.
موش بخورتت که دور دهنت شکلاتی شده
عکس اخریه هم خیلی نازه .من عااشق این جور عکسهام.
کلی با امیرسام از این عکسهای خوجل مجل دارم


ممنون.نامرد خب بذار ببینیمت دیگه
محبوبه مامان الینا
3 بهمن 91 7:17
راستی سمانه جون..کلک خیلی خوب لاغر کردی ها


راست میگی دوستم؟خودم اصلا تو فکرش نبودم
نازنین (مامان ثنا)
3 بهمن 91 13:21
20 ماهگی ستایش گلی مباااااااارک
خاله جون به افتخارت دو تا سوت بلندم زدم انشالله 200 سالگیت نازدختر


مرسی خاله جونم.چقد خوشم اومد از سوت ها
دخملیـــــــــــــ ...☀
4 بهمن 91 3:31
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سمانه این قیافه اون قیافه
شاید من اشتباه میکنم ولی کلی لاغری ینجا اونجا یعنی تو مخ من توپولو بودی
وایسا برم پستای قدیمیتو ببینم


جدی میگی مامانی؟خیلی هم تپل نبودما،الان یکم لاغر شدم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
5 بهمن 91 23:14
عزیز دلم 20 ماهگیت با تاخیر مبارک باشه.من مشغول واکسن روشا بودم و بعدش فقط یه پست گذاشتم و رفتم غیبت کبری تا الان.
امیدوارم سالیان سال سه تایی در کنار هم زندگی خوب و خوشی رو داشته باشید.


مرسی الهه جون.امیدورام واکسن راحت و بی دردسری رو پشت سر گذاشته باشین.آره واقعا غیبتت کبری بود خواهر
ممنون از آرزوی خوبت،منم همین آرزو رو برای شما دارم عزیزم.