عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

همه چیز از 23 ماهگی نفسم

1392/2/20 13:50
495 بازدید
اشتراک گذاری

 

عروسکم این روزا آخرین روزا از دوران یک سالگیتو داری سپری میکنی.کم کم داریم به 2ساله شدنت نزدیک میشیم.تو این ماه خییییلی حس استقلال طلبیت خودشو  نشون داده.دوست داری بیشتر کاراتو خودت بکنی و نمیذاری حتی کمکت کنم.منم تا اونجایی که بشه باهات راه میام و ازت میپرسم میخوای کمکت کنم؟اگه کمک بخوای میگی "کومَت" یعنی کمک، اگرم نه سریع یه نه کشیده میگی و خودت کارتو انجام میدی.

لباسا و کفشاتو خودت درمیاری و میپوشی...لیوان آبتو دوست داری بذارم کنارت جرعه جرعه بخوریش...با گوشی من خودت دوست داری شماره بگیری و حرف بزنی...کانالا و برنامه ها رو بیشتر خودت انتخاب میکنی(وقتی دارم کانالا رو بالا پایین میکنم هر کدومو دوست داشته باشی میگی "همین" که بیشتر هم آهنگاییه که خیلی دوست داری)

خلاصه که این حس استقلال طلبیت خیییلی نمایان شده کوچولوی شیرینم

از آهنگا عاااشق ویدئو و آهنگ  "بیا یکم نزدیک من" از کامیار  و  "بیا دوری کنیم از هم" از باران هستی.تازه باهاشون همخوانی هم میکنی خوشگلم.

حتی داری رقص ویدئو کامیار و اون قسمت انگلیسیشم تقلید میکنی عزززییزم

آهنگ باران هم که از اون اول که ویدئوشو دیدی تا شروع میشد میگفتی "بَدو"  که اسمیه که رو خاله فرزانه گذاشتی.فکر کنم بخاطر موهای بلند و مشکیشون میگی.تازگی ها خییییلی ناز باهاش همخوانی میکنی و بیا رو هی میکشی.

(قرمزا رو تو میخونی عززززیزم)

بیاااااااا دوری کنیم از هم        بیاااااا تنها بشیم تَم تَم

بیااااا با من تو بدتر شوووو     بیاااااا از من تو اَد شووووو

موبایل قدیمی منو رسما اعلام کردی " مایه منه " و بهش میگی " مومبا " و کلی از حرف زدن باهاش لذت میبری.مکالمه همیشگیت با بابایی هم که روزی چندبار سرجاشه (اَیو..بابا..بَسی..چَشب..گَت)

تازگی ها هم نمیدونم از کجا یاد گرفتی گوشی رو برمیداری میگی " شوووومـّا..گَت "!!

(شما؟قطع)خییییلی بامزه میگی عسلم

امشب که حریم سلطان شروع شد بلند گفتی " سوووتا " یعنی سلطان.منتعجبتعجبخنده

تازه چند جای فیلم که دست سلطانا رو میبوسیدن تو عروسک نازم اومدی دست منو بوسیدی.منبغلبغل

همچنان به عمر گل لاله علاقه داری برعکس منابروو تا آهنگش شروع میشه میگی

"شو شووو " منم میخوام بخورمت وقتی با لبای تقریبا بسته و خیییلی ناز میگی

شو شووو

دوست داشتنی ترین کار این ماهت این بود که بالاخره یاد گرفتی اسم منو بگی.واااای که نمیدونی وقتی بهم میگی " سمایه " چقدر خوشحال میشم و ذوق میکنم

اولین بار که بهم گفتی تو حموم بود که دوش باز بود و میخواستی قوطی شامپوی خالیتو آب کنی نمیشد،گفتی " سمایه..آب..باز " الهی فدات بشمHeart Smile

کلمه های جدیدی که این ماه یاد گرفتی:

کاموش،اوشی       خاموش،روشن

کوبی؟                  خوبی؟

سَ آم                   سلام

چوطوری؟              چطوری؟

مومبا                    موبایل

سمایه                  سمانه

سوتا                    سلطان

کَبیس                   کثیف

بوشور                   بشور(خیلی ناز میگی)

بوخون                   بخون

کومَت                    کمک

مامان فدای این موش کوچولو

پ ن 1:فردا جواب آزمایش نازدخترمو باید ببرم دکتر نشون بدم.خیلی استرس دارم.دعامون کنید.نگران

پ ن 2:روزشمار تولد ستایش جونمو که تو پست ثابته خییییلی دوستش دارمقلب

 

تاریخ این پست : 3شنبه 17 اردیبهشت 92


خداروشکر نتیجۀ آزمایش ستایش جون خوبِ خوب بود و هیچ مشکلی وجود نداشت.خیییلی خوشحاااالم

خـــــــــــــــــــدایـــــــــــــــــــا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مهسا مامان کیارش
17 اردیبهشت 92 3:20
عزیزدلم 23ماگیت مبارک


ممنون مهساجونم،ولی الان وسطای 23 ماهگیش هستیماااا
کیارش جونمو ببوس.
محبوبه مامان الینا
17 اردیبهشت 92 8:02
سلاااااااام سمایهخوبی سمایه جون؟قربون این ناز دختر که اینقدر ناز مامانی رو صدا میزنه
راستی سمایه جون الینا هم شدیداً عااااشق بیا یکم نزدیک من کامیار هستش و هممون رو مجبور میکنه تا برقصیم با آهنگ
ااااای خدا گل گلی یعنی تو هم داری مستقل میشی موش کوچولو؟
میگم سمایه جون دختریمون از اونایی میشه که به هیچکس پا نمیده از الان داره تمرین میکنه بگه:شوووما؟گت...



سلام محبوبه.ببین من انقد خوشم میاد که ستایش جونم بهم میگه سمایه،حالا هرچقدر دوست داری بهم بگو سمایه،من کیف میکنم
ای جان،قربون الیناجون که سلیقه اش مثل دخمل منه
آره میبینی محبوبه جون از الان داره همه رو میپرونه
محبوبه مامان الینا
17 اردیبهشت 92 8:04
س آم ستایش جون کومت کن ببین این سمایه چوطوری داره منو اذیت میکنه بهش بگو خودش مواظب سایه خودش باشه



س آم خایه،سمایه نگران سایه ت بود خب.ببین خایه سمایه خیلی دوستت داره برا همین میخواد به سایه ت کومت کنه
محبوبه مامان الینا
17 اردیبهشت 92 8:55
ضمناً اون روز شمار هم خیلی جالبه عزیزم.اگه نمیگفتی من متوجه نمیشدم ولی خیلی بامزه ست


آره خیلی دوستش دارم
عزیزم به دوروبرت بیشتر دقت کن
نازنین (مامان ثنا)
17 اردیبهشت 92 16:15
عزززززززززیزم چ کارای شیرینی مثل خودت باریکلا ستایش جون
میگم من عاشق حرف زدنت با مبایل شدم چ خلاصه و مفید حالا ثنا تا تموم اتفاقات روزو برای باباییش تعریف نکنه گوشیو قطع نمیکنه ک
هوووووووار تا بوووووس برای عزیز دلم


مرسی خاله ی مهربون.
آره کاملا مختصر و مفید
ای جانقربون ثناجون
ممنون،شما هم روی ماه ثناجونو ببوس
محبوبه مامان الینا
17 اردیبهشت 92 21:04
آخخخخخخخخخخخخ عااااااااااااشق این لبای نازشم چقدر خوردنیه


♥ نیم وجبی ♥
18 اردیبهشت 92 1:57
فدای دختر شیرین زبون
راست میگی ستایش جونی منم عاشق اون دو تا آهنگم مخصوصا باران
فدای کبیس گفتنت وای که دلم ضعف رفت واسه عکست


خدا نکنه نیکو جونم
پس سلیقه تون مثل همدیگست
قربون محبتت نیکو جون
ღ منا مامان امیرسام ღ
18 اردیبهشت 92 2:24
انشاالله که مشکلی نیست دوستم نگران نباش
خوب پس از این به بعد فکر کنم هرچی ببینه و خوشش بیاد یه سمایه یه مایه منه و .........



انشالا،با دعای شما
دقیقا
فکر کنم سمایه گفتناش نقطه ضعفم بشه
ღ منا مامان امیرسام ღ
18 اردیبهشت 92 2:26
خیلی بانمک حرف میزنی ستایش جونم.
من که کیف میکنم وقتبی میام و شیرین زبونیهات رو میخونم عزیزم
یعنی از حالااااااا زوده بشینی سریال ببینی اووووجولو


مررررسی خاله مناجون.شما لطف دارین
یکی نیست بگه سریال اونم این سریال؟؟!از دست خاله هاش
مامان بنیتا
18 اردیبهشت 92 2:38
عزیز دلم چه قدر ناز مامانی رو صدا می کنی
چه جالب سمایه !جون این دختر من به محض شروع آهنگ باران می زنه زیر گریه حالا مگه می شه آرومش کرد
آخ جون فقط دو هفته تا تولد ناناز خانومی مونده
راستی بهت نگفته بودم پسر عمه بنیتا دقیقا همسن دخملته با تفاوت 1 روز ..اما وقتی کاراشونو باهم مقایسه می کنم می بینم چقدر دختر و پسر باهم فرق دارن توی رفتار


وااای چه جالب!پس کلا اختلاف سلیقه دارن دخملامونای جان عزززیزمشاید میترسه ازش
آره چیزی نمونده..چقدر زود گذشت ولی
درسته گل ناز جون،دخترا تو خیلی کارا از پسرا جلوترن،به قول قدیمی ها پسرا تنبلن
بنیتاجونمو ببوس.
محبوبه مامان الینا
18 اردیبهشت 92 8:00
سمانه جون امروز میرم دانشگاه تا شنبه نیستم ... انشاله و توکل بخدا مطمئن باش جواب آزمایش همه چی رو درست و مرتب و بدون اشکال نشون میده عزیزم
بووووووووووس برای فرشته کوچولوی نازمون


جات خالیه تا شنبه دوست جووون
انشالله همینطوره که میگی.
ممنون که با مهربونیت یه دنیا بهم آرامش میدی محبوبه جون
لیلا مامان پرنیا
18 اردیبهشت 92 12:20
قربون تو دختر شیرین زبون برم[بغل
اره سمانه جون پرنیا هم باستایش هم سلیقس اونم موقع شروع شدن حریم سلطان با یه کشی میگه سلطااااااااااااااااااااانم وبعد دست من وپدرش رو میبوسه]
جواب آزمایشات هم به امید خدا خیره نگران نباش دوستم
می بوسمتون


خدانکنه عزیزم.
ای جانم پرنیا
انشالا،ممنون دوست خوبم.
مامان آوينا
18 اردیبهشت 92 13:28
آفرين به دختر شيرين زبون خودمون
آوينا هم عاشق آهنگ كامياره ويك لحظه شم از دست نميده


مرررسی دوست خوبم.
عزززیزمپس با ستایش سلیقه شون یکیه
برای آویناجونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 اردیبهشت 92 1:56
سلام دوستم خوبی ؟
سَ آم کوبی ستایش گلم قربون دخملی جون بشم که انقدرنازمیگه گت
سمانه جون جواب آزمایش روگرفتی زودبگو چی شدایشالا که همه چیزخوب باشه



سلااااام دوست جون.مرسی خوبیم.

آره عزیزم،خداروشکر همه چیز خوب بود
مامان ساجده
20 اردیبهشت 92 15:22
سلام سمانه جون خدا رو شكر كه جواب آزمايش خوب بوده
چقدر لذت بخشه وقتي اسم آدمو ياد ميگيرن منكه هر وقت متين اسممو صدا ميكنه اينطوري ميشم
قربون دخمل شيرين زبون


سلام ساجده جون،ممنون عزیزم.
با دعای شما و بقیه دوستان خوبم خداروشکر باز هم دلم شاد شد.
دقیقاخیلی لذت داره که کوچولوت بعضی وقتا به اسم صدات کنه
خدانکنه.بوووس برای متین گلم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 اردیبهشت 92 18:58
خصوصی دوستم
♥ نیم وجبی ♥
20 اردیبهشت 92 20:09
عزیزم خیلی خوشحال شدم برای جواب آزمایش ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشه


ممنون دوست مهربونم.
ღ منا مامان امیرسام ღ
21 اردیبهشت 92 0:25
اینکه جوونی و عمرت رو بذاری پای ی نیم وجبی کار خیلی سختیه.
اینکه از ارامشت برای یه فسقلی بگذری هم خیلی سخته.
اما این سختیها با شنیدن کلمه ای مثل مامان یا اسمت از تنت در میره و اون قدر برات عزیزو هیجان انگیزه که حتی روزش رو تا ابد تو ذهنت حک میکنی.
به این میگن حس ناب مادر بودن
خدایا بابت اینهمه نعمت قشنگی که به ما دادی شکرت



خیلی قشنگ بود مناجون.
دقیقا همینطوره که میگی...واقعا خداروشکر...
ღ منا مامان امیرسام ღ
21 اردیبهشت 92 0:25
خداروشکر که مشکلی نیست دوست خوبم
ببوس ستایش جونم رو


خداروشکر...ممنون دوست خوب و مهربونم.میدونم دعاهای خوبت همراهمون بوده...امیرسام عزیزِ منو ببووووس
مامان محدثه
21 اردیبهشت 92 1:23
قربونت برم خاله جون که اینقدر بامزه کلماتو میگی
الهی شکر که آزمایش ستایش جون خوب بوده ایشالله همیشه صحیح و سالم باشین
راستی روز شمار تولدش هم خیلی باحاله پیشاپش تولدت مبارک دختر شیرین و دوست داشتنی


خدا نکنه خالۀ مهربون.
ممنون دوست خوبم بابت دعای خوبت.
مررررسی عزیزم
محدثه جونو ببووووس
محبوبه مامان الینا
21 اردیبهشت 92 8:40
این بعدا نوشت رو که دیدم کلی انرژی مثبت گرفتمخدایا شکرت
بووووووووووووووووووس برای موش کوچولوی نازم


مرسی مجبوبه جون،منم با وجود دوستان خوبی مثل شما کلی انرژی میگیرم
بوووس برای الیناجون و مامانی خوبش
مامن نیایش
21 اردیبهشت 92 12:38
وای سمانه جون چه کیفی میکنی با این دختر شیرین زبون منم وقتی نیایش می گه زره قند توی دلم آب می شه .همیشه زنده و سلامت باشی ستایش گلم .


ممنون مامانی.
برای نیایش جون
یاسی خاله هیلدا
22 اردیبهشت 92 0:21
ای جونم فدای اوووون حرف زدن شیرینت نفففففففس
خداروشکر سمانه جون که ستایش جونم طوریش نیست
کلی ببوسش


خدانکنه یاسی جون.
ممنون دوست خوبم.
برای هیلداجون
نازنین (مامان ثنا)
22 اردیبهشت 92 17:42
خداروشکر سمانه جون با آرزوی سلامتی همیشگی برای ستایش ناز


ممنون دوست خوبم
مامان بنیتا
23 اردیبهشت 92 1:46
خدارو شکر عزیزم که حال گلت خوبه خوبه..امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشین


ممنون دوست خوبم.
همینطور شما...
محبوبه مامان الینا
23 اردیبهشت 92 8:04
سلام سمانه جون...بابت بهار من هم یه جورایی فکرم مشغول شدکاش شماره ای چیزی ازش داشتیم


سلام،خیلی وقته خبری ازشون نیست نگرانشون شدم
انشالا که خیره.
لیلا مامان پرنیا
23 اردیبهشت 92 9:36
خداروشکر خیلی خوشحالم که همه چیز به خیر گذشت امیدوارم تنش همیشه سالم ولبش خندون باشه ستایش گلم


مرسی از محبتت لیلاجون.همچنین پرنیاجون.
مامان نوژاجوني
23 اردیبهشت 92 10:24
الهي قربون اين شيرين زبونمون برم خداروشكر كه همه چيز خوب بود


خدانکنه عزیزم.ممنون دوست خوبم
خاله زهرا
23 اردیبهشت 92 17:52
ای جاننننننننننننننم چ نــــــــــــــازه پیش منم بیا تولد داریم
نیلوفر
24 اردیبهشت 92 0:59
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم
منا مامان امیرسام
24 اردیبهشت 92 4:26
سلااااام دوستم,خوبی,ستابش جون خوبه
میگم تنبل شدیهاااا,به قول امیرسام تنبلی کار اووووبه
چرا اپ نمبکنید پس,دلمان ستایش گلی خوااست


سلااام،ممنون عزیزم خوبیم.
منم با امیرسام جون موافقم
میاااایم به زودی