عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

پیشرفتهای 17ماهگی نازدختر

1391/8/19 17:10
578 بازدید
اشتراک گذاری

پیشرفتهای خانوم خانوما در 18-17 ماهگی

دیشب بعد از مدتها کارتهای بَن بِن بُن رو به ستایش نشون دادم.همشونو تند تند گفت،وقتی رسیدیم به کارت "پا" خودش گفت پا و منو شگفت زده کردتشویقچون قبلا بلد نبود پا رو بگه و وقتی کارت پا رو نشونش میدادم پای خودشو میاورد بالا.قربون دخمل باهوشم برم.

کارتهای بابا و مامان و نان(نــــُ نـــــُیی) رو هم بعد از من گفتتشویق

 

اسم میوه هایی که بهش یاد دادمو بلده و تا در یخچال باز میشه اسمشونو میگه.مثلا اَنّا(انار)،اَندو(انگور)،سی(سیب)،نانایی(نارنگی)،پاتوقا(پرتقال). نانایی و پاتوقا رو همین دیشب یاد گرفت که بگه.منم دیشب هی ذوق زده میشدمقلب

 

به پیشی میگه پُتو!(با لبای کاملا غنچه ای)روزی هزار بار گوشی منو میاره و پشت سر هم میگه پُتو پُتو پُتو یعنی براش نرم افزار پیشی که حرفاشو تکرار میکنه بیارم.البته دو تا کلمه میگه و میشنوه و تندی میاد بیرون از برنامه و دوباره پُتو پُتو پُتو...ابرو

 

روزی چند بار کنترل TV رو میاره و میگه نانانای!یعنی براش آهنگ بذارم که برقصه.منم همه آهنگایی که دوستشون داره رو ریختم تو فلش و اینجور موقع ها براش میذارم چون اگه غیر از اون آهنگا باشه جیغای بنفش میکشه و میگه نـــــــــــــانـــــــــــــــانـــــــــــــــایچشمک

 

تلفن خونه با اینکه تبعید شده یه جای بلند بازم از دست خانومی در امان نیست.به شیوه های عجیب غریب و خطرناکتعجب خودشو میرسونه بهش و گوشی رو برمیداره و با افتخار و خوشحالی تند تند میگه اَیـــــــــــووو.تازه هی دکمه مسیج ها رو میزنه و فکر میکنه صدایی که میگه          No Message داره باهاش حرف میزنه!!!چند بار هم صدای خودشو ضبط کرده و من و باباش بعدا که گوش دادیم حسابی خنده مون گرفته بودخنده

 

هنوز هم اسباب بازی هاشو به رسمیت نمیشناسه و همچنان با وسایل خونه سرگرم میشهخنثی

 

عروسک خرگوش بادیشو خیلی دوست داره و چون من بهش میگم خرگوشک ستایش هم بهش میگه آجوگا(یعنی همون خرگوشک که من میگم).به خاله فرزانه اش هم میگه پَدو!!!سوال

 

به آینه خیلی علاقه داره و از دیدن خودش تو آینه کلی لذت میبره و با خودش آروم حرف میزنه-خیلی دوست دارم بدونم چی به تصویرش میگه- وقتی هم که لباس بیرون تنش میکنم میره جلوی آینه خوشو برانداز میکنه.

 

الهی مامان فدای تک تک شیرین زبونی ها و کارای بامزه ات عروسک من.

راستی باورم نمیشه چند روز بیشتر تا 18 ماهگی نازدخترم نمونده و باید واکسن بزنه.از الان من دلشوره اون روز رو دارم...

آینه

آینه

آینه

آینه

آینه

خانوم خانوما در حال خوردن نانایی به شیوه جدیدلبخند

نارنگی خوردن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان بنیتا
20 آبان 91 2:11
نازی چه با مزه پیشرفت های گل دخترت رو نوشتی..خانوم کوچولوی باهوش خیلی بلایی ها می دونستی؟!


ممنون عزیزم،لطف داری.
آره خاله جون من یه دخمل شیطون بلام
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 آبان 91 6:01
آفرین باهوش زرنگ
قربون اون بانازآینه نگاه کردنت خاله
ایشالاواکسنتوراحت میزنی نازدختر
وای سمانه جون منم برای زدن واکسن دلشوره میگیرم اماایشالا راحت میگذره و میره تاچندسال دیگه


مرسی خاله جونم
خدا کنه راحت باشه و دخترم اذیت نشه.
آره دیگه اینو رد کنیم میره تا 6 سالگی
مامان نوژاجوني
20 آبان 91 11:23
چه دخترباهوش وزرنگ مرنگيشيرين زبونيهاتو قربون.


مرسی خاله جون
محبوبه مامان الینا
20 آبان 91 11:31
عزیز کوپولوی ناز باهوش دوست دارم ستایش جوووووونی
مامان ساجده
20 آبان 91 12:37
قربون اون شیرین زبونیات
خوب داری دلبری میکنی وروجک
سمانه جان خیلی نگران واکسنش نباش
البته یک مقدار سخته چون پادرد داره شب اول اذیت میشن ولی فرداش کمپرس گرم کنی زود دردش میفته
الهی همیشه شاد باشی عروسک


خدا نکنه عزیزم.مرسی از محبت
ممنون از راهنماییت ساجده جون
مامان روژینا
21 آبان 91 0:19
واییییییییییییییییییی که من فدات بشم خاله که هر روز کلی پیشرفت می کنی و این نشون میده چقدر داری بزرگ می شی شیرین زبونم در ضمن من عاشق اون عکسش شدم که داره خودشو تو ایینه می بینه مامانی بچلونششششششششششششششششش


خدا نکنه خاله مهربونم.آره خاله هم خودم دارم بزرگ میشم هم شیطونی هام
مرسی بهار جووووونم.برای خودت و روژینا جون

نازنین (مامان ثنا)
21 آبان 91 0:28
آفرین ستایش جون با هوشم
قربون شبربن زبونیت خاله
فقط چرا به خاله فرزانت میگی پدو؟؟


مرسی خاله جونم
ما هم موندیم پدو چه ربطی به فرزانه داره!
ثناجونمو ببوس
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 2:57
عززززززززززززززززززیزم ماشاالله کلی شیرین زبوون شدیاا.واای کی میشه امیرسام هم این طوری حرف بزنه
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 2:58
اینکه جلووی ایینه با خودت خلوت میکنی میخوام بگیرم بچلونمت
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 2:58
دووست گلم ممنون که به ما سر میزنی


شما و امیرسام و وبتونو خیلی دوست دارم دوست جوووون.
پگاه مامان آرتین
21 آبان 91 16:59
ایشالا که همیشه سالم باشی عروسکم.
ببخشیددیربهت سرزدم.فدای کارای بامزت.فدای قدوبالات الهی مریض نشی عسلم
http://artinjan90.niniweblog.com


مرسی دوست خوبم
خواهش میکنم.لطف داری عزیزم
♥ الهه مامان روشا جون♥
21 آبان 91 22:29
ای جانم موش بخورتت چهجوری خودتو چسبوندی به آینه.
عزیزمی قربون اون الو کردن و پیشی گفتنت خیلی با مزه و شیرین زبونی علوسککککک

خیلی از کاراش و حرفاش مثل روشاست سمانه جون ولی روشا اسم میوه ها رو بلد نیست.ایشالا تا اون موقع یاد میگیره

امیدوارم واکسنش رو هم بدون مشکل بزنه.البته حالا مونده.

مررررسی خاله الهه جونم
روشا جونم هنوز وقت داره واسه یاد گرفتن این چیزا،هرچی نباشه 2ماه از ستایش کوچیکتره.
ممنونم الهه جون،انشالا بادعای شما این واکسن بدون دردسر بشه.
محبوبه مامان الینا
22 آبان 91 9:31
با کاپشن صورتی شبیه اسکیموها شدی خوشگلم
یاسی خاله هیلدا
22 آبان 91 18:23

هوراااااااااااااااااا دخمله خوشگل
تیپ زمستونیشو ببین عروسکککککککککککک


بووووس برای خاله یاسی
دخملی
24 آبان 91 0:55
ای خاله فدای اون پاتوقا گفتنت پتو پتو........ماشاا...چه ناز شدی خانمی
دلم براتون کلی تنگ شده بود..
بوس بوس


خدانکنه خاله جون.
ما هم خیلی دلتنگتون بودیم.خوشحالیم که اومدید
مونا مامان امیرسام
25 آبان 91 3:12
برای دوست گلم و دخترک نازش.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 آبان 91 13:08
ای مامانیه تنبل چراآپ نمیکنی
دلم برای ووروجک تنگ شده آخه


مامانی فعال چند روز خونه نبودم،میام با عکسای جدید وروجکم