عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

این روزها چقدر زود میگذرند...

1391/9/28 2:30
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

  این روزها چقدر زود میگذرند...

چقدر زمان عجله دارد برای بزرگ شدن تو...

هر بار که به سن شمار بالای وبلاگت نگاه میکنم دلم هم میگیرد هم شاد میشود...میگیرد از دلتنگی برای روزها و ساعتها و دقایق و لحظه های ناب و تکرار نشدنی کودکیت و شاد  میشود از تصور بزرگ شدن دخترک دوست داشتنی که میخواهد بشود مونس و همدم مادر...

دختر شیرینم الان درست 1 سال و 6 ماه و 27 روز داری و 3 روز دیگر مانده از روزهای یک سال و نیمه گی تو...

3 روز مانده که برای گفتن سن تو پاره تنم میتوانم واژه ی یک سال و نیمه گی را بکار ببرم و 3 روز دیگر باز برای گفتن سنت متوسل میشوم به شمارش ماه هایی که نفس به نفس با هم بودیم...

برای من که لذتی عمیق داشت این ماه که تو فرشته کوچکم را کودک شیرین یک سال و نیمه خطاب کردم...

کاش باشد کسی که این احساس مبهم ولی ناب مرا درک کند..

 

عزیزترینم

تو همان بهشتی هستی که خدایم برای قدم گذاشتنت به دنیا به من وعده داد...

بهشت من

از خدا برایت عشق و شادی را آرزو دارم.برایت عمری پر از برکت آرزو میکنم تا هر زمان که به گذشته ای که خیلی زود گذشته شد،نگاه کردی لذت ببری از تمام ثانیه های بودنت...

به اندازه ثانیه های این 1 سال و 6 ماه و 27 روزی که با تو مادرانه نفس کشیدم دوستت دارم و خواهم داشت ستایشم

پیشاپیش 19 ماهگیت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 7:44
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
فاطمه
28 آذر 91 9:45
سلام عزیزم خدا حفظش کنه خیلی جیگره. خانمی چند پست پایین تر عکس از استخر توپ و هلی کوپتر و خانه بازی گذاشتی. می شه بگی کجا هست؟ ممنون میش م


سلام،ممنون از لطفتون.یکی از شعبه های فروشگاه رفاه.
محبوبه مامان الینا
28 آذر 91 10:18
چقدر زیبا نوشتی عزیزم
ستایش جون یه سال و نیمگیت مبارک


مرسی عزیزم لطف داری
مامان ساجده
28 آذر 91 13:20
مبارکت باشه عزیزم


مونا مامان امیرسام
28 آذر 91 15:07
دووست جوون اون شب اومدم کلی تشکر کردم اما بعد از تایپ یه طومار بلند بالا نت قطع شد رفت


عزیزم تشکر برای چی؟من دوستون دارم که بهتون سر میزنم.
اشکالی نداره،پیش میاد دیگه
مونا مامان امیرسام
28 آذر 91 15:09
گفتم شما سروری .
ما هم کلی خوشحال میشیم شما رو اولین نفر میبینیم.
برای دوست خوبم ودختر نانازش


لطف داری موناجونم
مونا مامان امیرسام
28 آذر 91 15:10
19 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو.
انشاالله 120 ساله شی زیر سایه پدر و مادر گلت


مرسی دوست مهربونم بابت تبریک و دعای خوبت
مونا مامان امیرسام
28 آذر 91 15:17
دوست جاان کلی از نوشتت لذت برم.عین حقیقته.
خوش به حال ستایش جوونی چه مامان با ذوقی داره};-


واااای موناجون شرمندم میکنی با اینهمه محبت.مرسی عزیزم.
مامان روژینا
28 آذر 91 22:27
وای سمانه جون خیلی قشنگ تونستی حس خودتو منتقل کنی می دونی وقتی از تمام لحظه های با هم بودنتون گفتی یه جورایی حسودیم شد آخه الان خیلی دلم گرفته و باید از شنبه برم سر کار و می دونم خیلی از همون لحظه ها رو از دست میدم



مرسی بهارجون،شما قشنگ خوندی.
عزیزم درسته تمام لحظات ما مامانای خونه دار با کوچولوهامون میگذره ولی خب شاغل بودنم یه خوبی هایی داره که ما ازش محرومیم.
♥ الهه مامان روشا جون♥
28 آذر 91 23:19
عزیز دلم ستایش خوشگلم 19 ماهگیت مبارک.
سمانه جون پریشب اومدم تو نی نی گپ دیدم آنلاینی چند تا جمله نوشتم و احوالپرسی کردم انگار متوجه نشدی.منم داشتم پست جدیده رو میذاشتم.
بوسسسسسسسسسسس


ممنون خاله جوووون
متوجه نشدم الهه جون،زیاد تو گپ نمیام.
فاطمه
29 آذر 91 8:06
عزیزم ببخشید بازم مزاحم شدم می شه بگی کدوم شعبه رفاه؟ یه دنیا ممنوم
مامان نوژاجوني
29 آذر 91 8:50
19 ماگيت مبارك عزيزم.يك دلنوشته ي زيبا براي دختر زيبا خيلي با حساس بود عزيزم مرسي


ممنون دوست عزیزم لطف داری
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 آذر 91 20:17
خیلی قشنگ نوشتی سمانه جون درست حرفهای دلم بود
آرزومیکنم روزشمارسن ستایش جونم ۱۶۰سال بشه . .
بهترینهاروبراتون میخوام عزیزم


مرسی دوست خوبم از محبتت و دعای خوبت.
من هم بهترینهارو برای شما آرزو میکنم
نازنین (مامان ثنا)
30 آذر 91 2:39
شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است
یلدا مبارک دوست خوبم


ممنونم از محبتت عزیزم
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 3:21
سلام عزیزم
امیدوارم تو این ثانیه ها هرکجا که نبضت پروانه وار میزند
لحظات پایانی پاییزتان خوب و
یلدایی پر از محبت خداوند براتون آرزو میکنم
از طرف مامان انیس سادات دخملیـــــــــــ خونه


مررررسی دوست خوبم
مامان ساجده
30 آذر 91 14:18
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم .


مرسی دوست خوبم
مامان بنیتا
1 دی 91 1:22
عزیزم خیلی زیبا نوشتی..امیدوارم خدا دختر نازتو بهت ببخشه و سالیان سال با خوشبختی و سلامتی کنارهم زندگی کنین


ممنون مامان بنیتاجون از دعای خوبت،منم همین دعارو برای شما دارم
مونا مامان امیرسام
1 دی 91 4:49
دوووووووووست جان خبری ازتون نیست.یلداتون مبارک.یه عااالمه بوس برای ستایش و دوست جونم


عزیزم دسترسی درست و حسابی به نت ندارم
ممنون موناجون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 دی 91 11:14
عزیزم خوبی ؟کجاییددلمون تنگیده حسابی


مرسی دوست جووون،هستم...
♥ الهه مامان روشا جون♥
3 دی 91 0:17
سمانه جونم دلمون تنگ شده.بیا زودتر.
ببوس ستایش نازم رو.


میام الهه جون...
مرسی که به یادمونی عزیزم
مونا مامان امیرسام
3 دی 91 1:42



یه عالمه برای دوست مهربونم
نازنین (مامان ثنا)
3 دی 91 2:02
19 ماهگیت مبارک فرشته زیبا


مرسی خاله جون
مونا مامان امیرسام
3 دی 91 3:14
ممنون دووست خوبم که به یاد ما بودی.
یه عالمه


قابل شما دوست عزیزمو نداشت
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 دی 91 17:41
عزیزم بروخصوصی رمزدادم