عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

16ماهگی گل نازم

1391/6/31 15:18
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من

امروز تو 16 ماهه شدی نفسم...

امروز 16 ماه گذشت از روزی که خدای مهربون به ما لطف کرد و تو گل خوشبوی بهشتی رو

بهمون هدیه داد.

امروز 1 سال و 4 ماه و 1 روز است که با مایی فرشته کوچولوی من...

با من بمان که بودن من برای توست...

خدایا نمیدانم چگونه شکر کنم این نعمت و لطف تورا...

ستایش عزیزم...

امروز که به خودم نگاه میکنم فقط و فقط وجودم وجود تور و میخواد و قلبم پر شده

از عشق به تو...

عشق ناب و خالص و زیبای مادرانه...

عزیزترینم برایت دنیا دنیا شادی آرزو میکنم

دوستت داریم هدیه زیبای خدا   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نوژاجونی
31 شهریور 91 16:39
مبارک مبارک .ایشاله 120 سالگیت خانم قشنگ


وااااای ممنون عزیزم.
ایشالا تولد 120سالگی نوژاجونم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
31 شهریور 91 19:38
عزیزخاله ۱۶ماهگیت مبارک آرزومیکنم همیشه شادوسلامت باشی درکناربابایی ومامانیه خوب ومهربونت
دوستت دارم عزیزم


مرسی خاله مهربونم.
من شما و دوست جونم،آرمیتا عسلی رو یه عالمه دوست دارم خاله جون.
بابای ملیسا
1 مهر 91 0:23
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .
یاسی خاله هیلدا
1 مهر 91 8:36
16 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو.کلی بووووس برای ستایش جوووون


مرسی خاله یاسی جونم.
هیلدا جونمو ببوس.
مامان نوژاجوني
1 مهر 91 10:12
سلام بروخصوصي لطفا