عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

پیشرفت های گل من

1391/7/9 4:03
329 بازدید
اشتراک گذاری

پیشرفت های گل من تو 16 ماهگی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

توی این ماه لغات رو خیلی بهتر میگه.یعنی کلمه ای که میگه کامل میشه فهمید چیه.

کم کم منو داره به عنوان مترجم مرخص میکنه
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

توی این ماه کارتهای بَن بِن بُن مقدماتی رو با عسلم  شروع کردمReading a Book

روز اول اصلا همکاری نکرد و همش میخواست کارتها رو ازم بگیره و داغونشون کنهniniweblog.com

فقط 3.4 دقیقه شد که اسم کارتها رو بهش بگم.

آب،گل،مو.هر سه تا کلمه رو قبلا بلد بود بگه اینجوری: آبببببه،گوووو،مووو.

منم ناامید شدم.گفتم شاید زوده هنوز براش.

فرداش حسابی منو شگفت زده کرد چون تا کارت آب رو روی میز دید خودش گفت

آببببه!!! منم با تعجب کارت بعدی که گل بود رو نشونش دادم،سریع گفت

گوووو و بعدشم موووو.

آفرین گلم که انقد باهوشی

(کلی جیگرطلا توسط منِ شگفت زده چلونده شد) تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

جدیدا با تلفن خیلی بامزه حرف میزنه.قبلا فقط در حد دکمه زدنو گوش دادن به

بوق آزاد بود و پرت کردن تلفن بیچاره روی زمین بود،ولی الان به زبون شیرین خودش

کلی با خاله هاش،مادرجونش و بابایی مکالمه خیلی جدی داره و تموم چیزایی

که بلده رو بهشون تلفنی نشون میده تازه یه چیز بامزه اینکه دقیقا مثل باباییش

موقع حرف زدن با تلفن دور خونه میچرخه و یجا بند نمیشه تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 موبایل منم که کامل در انحصار خودش درآورده و بلده همه جاش سرک بکشه

مخصوصا تو گالریابرو 

هر گوشی ای هم که ببینه اول انگشت کوچولوشو میکشه روش،اگه لمسی بود

سرک کشیدنشو به جاهای مختلف گوشی ادامه میده ولی اگه گوشی معمولی بود

باهاش حال نمیکنه و پرتش میکنه اونطرف  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

تازگی ها ماما رو خیلی ناز میگه.یه لحن پرسشی میگه ماما.انگار یه کاری داشته باشه

ولی فقط میخواد که من بهش بگم جانم عزیزم...بعدش یه لبخند ناز بهم میزنه و میره دنبال

شیطنتاش

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

خلاصه که دخمل ناناز حسابی با کاراش دلبری میکنه.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

صبریه مامان راحیل
9 مهر 91 11:12
سلام عزیزم،تازه با وبلاگت آشنا شدم،واقعا زیباو به روزه**مرسی**


خوش اومدی عزیزم.
ممنون از محبتت.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 مهر 91 14:51
آفرین ستایش خانوم گل وباهوش
بایدتولدبعدی واجب شدکه یه گوشی اپل برات بخره بابایی ومامانیت


مرسی خاله جونم.
خاله جون نمیگی من از الان توقعاتم میره بالا مامان بابامو بیچاره میکنم؟
مامان بنیتا
9 مهر 91 16:08
آفرین به ستایش جون باهوش و شیطون..از طرف منم بچلونش


مرسی خاله جونم.
باشه عزیزم.
مامانه بهداد
9 مهر 91 16:37
جیگر شما دخمله مهربون و باهوش و کنجکاو رو برم.
ولی مامان خانم بدونه عکس از عروسکم قبول نیستاااااا



مرسی خاله جووووووونم.
چشم عزیزم،پست های بعدی با عکس میام.
آرزوی من
9 مهر 91 21:06
من اومدم .. خوب من کلا بی معرفتم .. کم میام و میرم .. از بس که بی معرفتم .. شما به بزرگیتون ببخشید دیگه

روم نمیشه بگم ... ..... آپم ..... ...
ولی بخدا اگه بهم خبر بدین کی آپین حتما میام


خواهش میکنم.حتما میام.
مامان روژینا
9 مهر 91 23:10
وای که من قربون از این دخمل باهوش بشم که حتی از الان فرق گوشی و هم می دونه سمانه جون حتما برای جیگر من اسفند دود کن بووسسسسسسسسس


مررررررررسی دوست مهربونم.چشم.