عشق مامان و بابا ستایشعشق مامان و بابا ستایش، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

✿ برای دخترکم ستایش ✿

ستایش و بهم ریختن کمد!!!

1391/7/10 2:35
627 بازدید
اشتراک گذاری

بهم ریختن کمد!

این کاریه که ستایش روزی چند بار و هر بار با علاقه و اشتیاق زیااااااااد انجامش میده

و اصلا هم براش مهم نیست که من بیچاره چقد وقت باید بذارم دوباره جمعشون کنم.

آخه عزیز من چی گم کردی تو این کمد؟؟؟!!!بگو تا من بهت بدمش که انقد واسم

کار درست نکنی فدات شم!!!

تازه فقط به کمد و لباسا ختم نمیشه که...خیلی چیزای دیگه هم هستن که از سرک

کشیدنا و کنجکاوی های خانومی در امان نیستن...مثلا کیف من،کابینتهای آشپزخونه،

حمام،جاکفشی و.....

(باباش در کابینتها و جاکفشی رو با کش بسته از دست خانومیزبان)

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

فرشته کوچولوی من،میدونم وقتی بزرگ شدی و این پست رو خوندی

کلی به این کارات میخندی...

پس اینجا برات مینویسم که بعدا بدونی من با تمام وجود عاشق

شیطونی های دنیای کودکانه ی  فرشته کوچولومم...

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



 اینم عکس های ناز دختر

 

ستایش جونم

ستایش جونم

ستایش جونم

ستایش جونم

ستایش جونم

خاااااااله ق-------------زززززززززززیچشمک

ستایش جونم

ستایش جونم

بهم ریختن کمد!

بهم ریختن کمد!

بهم ریختن کمد!

بهم ریختن کمد!

کیف مامان

کیف مامان

ذوقش برای دیدن عکس مادرجونشهقلب

کیف مامان

داره عکس مادرجونو بوس میکنهماچ

کیف مامان

 

قلبفرشته کوچولوی من عاااااااااااااشقتمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نوژاجوني
10 مهر 91 8:09
اي شيطونك خانم.دوست دارم


منم شمارو دوست دارم خاله جونم.
یاسی خاله هیلدا
10 مهر 91 16:16
شیطونک کوچولو
خاله جی کارش داری بزار بریزه بیرون خوب دوست داره دیگه


عزیزم من میذارم بریزه بیرون دیگه تازه روزی چند بار!
مامان محمد و ساقی
10 مهر 91 20:01
سلام عزیزم.ممنون از حضورتون.ای کاش آی پیشونو داشتی اینجا تطبیق میدادم. باز هم ممنون.حالا براش کامنت گذاشتم ببینم چی میشه.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 مهر 91 22:01
سلام سمانه جون تلگرافت روخوندم نه اتفاقی اینطوری شده عزیزم .

ستایش جونم آفرین عسلم به این مهربونیت عاشق عکس نشون دادنتم که داری بوس میکنی مهربون
میبوسمت خوشگل خاله


مرسی خاله جونم.
خیلی بهم لطف داری خاله جووووونی.
سمیه مامان ملیکا
13 مهر 91 3:55
عزیزم سلام
کارایه این دختر شیطون مثل ملیکاست انگاری همه بچه ها شیطونیهاشون مثل همه
از طرف من دختری رو ببوسید


صبر ایوب میخواد تحمل شیطونی هاشون!
ممنون عزیزم.چشم.